سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان گفت: دعوت از بوکسوران به تیم ملی، ارتباطی به مسابقات انتخابی ندارد و هر کس در قهرمانی کشور بزرگسالان بهتر کار کند به اردو دعوت می شود.

به گزارش افکارنیوز ، اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: امیدوارم که در شرایط جدید و تفکیک تیم بتوانیم به شرایط تیم ملی سرو سامان بدهیم و نظم و انضباط را به تیم باز گردانیم.

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان در خصوص کادر فنی تیم ملی عنوان کرد: صمدی و عاشری در تیم ملی با من همکاری خواهند کرد و در خصوص مربی بدنساز نیز ۲ گزینه اصلی دارم که از بین آنها بهترین گزینه را انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مشکلات مالی تا حد زیادی حل شده است و امیدواریم در ادامه نیز با تامین بودجه بتوانیم برنامه های خود را پیش ببریم.

احدی عنوان داشت: از جمع مسابقات قهرمانی کشور ۳۰ نفر را به تیم دعوت کرده ایم که پس از برگزاری مسابقات درون اردویی ۱۰ تا ۱۵ نفر را نگه می داریم هم چنین تعدادی از بزرگسالان نیز که از قبل مد نظر بودند به تیم دعوت خواهند شد و البته در این خصوص منتظریم تا آبان ماه مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان انجام شود و بهترین گزینه ها نیز به تمرینات تیم دعوت شوند.

سرمربی تیم ملی افزود: هم چنین از علی مظاهری دعوت کردیم تا به تیم بیاید و هم تمرین کند و هم برای مربیگری تجربه کسب کند.

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان کسی در لیست سیاه تیم ملی جای ندارد البته شرایط سنی هم یکی از فاکتورهای ما برای جذب مهره به تیم ملی است اما درخشش در مسابقات قهرمانی کشور نقش زیادی در دعوت شدن به تیم دارد.

احدی در پایان خاطر نشان کرد: مهم ترین خواسته فدراسیون تدوین برنامه ای برای آمادگی تیم ملی برای بازی های آسیایی اینچئون است که در این خصوص اردوهای خارجی را نیز در نظر گرفته ایم و در جلسه ای با حضور نهروردی مقصودی در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات