جباری:

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این هفته های اخیر از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشته ولی حاشیه های به وجود آمده روی تیم تأثیر خواهد گذاشت.

به گزارش افکارنیوز ، رضا جباری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد خوبی را از لحاظ فنی در این دو هفته داشته ولی بعد از بازی سپاهان تیم درگیر حاشیه شده است.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه بیان داشت: علی دایی و رویانیان خیلی به موضوع داوری پرداخته اند و تیم را وارد حاشیه کرده اند و اگر چه این دو هم حق دارند تا از تیم خود دفاع کنند.

وی اذعان داشت: بله حاشیه رفتن سرخ پوشان شاید به این تیم ضربه وارد کند و در بازی فردا مقابل فجر سپاسی نتوانند خوب بازی کنند.

جباری در خصوص تیم فجر سپاسی تصریح کرد: فجر با مربیگری غلام پیروانی خوب بازی نکرد و نتیجه هم نگرفت و با احترامی که به پیروانی قائلم باید بگویم که وی نتوانست برای تیم فجر سپاسی مثمر ثمر باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه اضافه کرد: با آمدن یاوری مقداری از مشکلات فنی فجر حل خواهد شد و می تواند از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در خصوص پتانسیل برای قهرمانی هم بیان کرد: پرسپولیس شرایط قهرمانی را دارد اگر چه در هفته های ابتدایی لیگ امید چندانی برای قهرمانی این تیم نداشتیم.

جباری در ادامه افزود: به دلیل یادگیری که پرسپولیس در اول فصل داشت ما را برای عملکرد خوب این تیم ناامید کرده بود ولی در این دو هفته حقیقتاً امیدوار شدم.

وی در خصوص صادقیان و عالیشاه تصریح کرد: این دو بازیکن هم با این که جوان هستند اما برای پرسپولیس پخته بازی می کنند و استرس ندارند در حالی که هر بازیکن جوانی که به استقلال و پرسپولیس بیاید برای بازی دچار استرس زیاد می شوند.

جباری عنوان کرد: حضور خلعتبری هم به دلیل تجربه زیاد به پرسپولیس کمک زیادی خواهد کرد و با همدلی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس می تواند به قهرمانی برسد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان پرسپولیس باید سعی کنند که تیم را به حاشیه نبرند تا از لحاظ فنی افت نکند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات