ترکیب تیم ملی زیر ۱۶ سال ایران برای دیدار مقابل پاکستان اعلام شد.

به گزارش افکارنیوز ، تیم ملی زیر ۱۶ سال کشورمان تمرینات بسیار پر نشاط و مفرحی را زیر نظر اعضای کادر فنی انجام داد و سرمربی و مربیان این تیم در دقایقی با بازیکنان در انجام حرکات تک ضرب به تمرین پرداختند.

در این تمرین پنج بازیکن تیم ملی جهت انجام دادن تست های پزشکی زیر نظر دکتر به کلینیک پزشکی رفتند و به همین دلیل تمرین دیروز را از دست دادند.

همچنین بازیکنان امروز به مدت ۴٥ دقیقه جلسه فنی با سرمربی خود و دیگر اعضای کادر فنی رسول دانشجو، مهدی قیطاسی و محمد یحیوی برگزار کردند. شهامت عباسی سرپرست تیم هم به هماهنگی امور داخلی تیم از جمله حمل و نقل و هماهنگی نیروهای تیم جهت عزیمت به محل مسابقه پرداخت.

بازی امروز ایران و پاکستان در حالی برگزار می شود که تیم ایران توانست در اولین بازی خود سریلانکا را با نتیجه پرگل ٨ بر صفر از پیش روی بردارد و پاکستان هم در اولین دیدار خود مغلوب امارات شد.

*ترکیب تیم ملی زیر ۱۶ برای دیدار امروز مقابل پاکستان در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا اعلام شد.


بر این اساس فرید نجاتبخشی، مهرداد پور ابوالقاسم، نیما داغستانی، فتح لله درزی، مهران درخشان مهر، سعید حسین پور، رضا شکاری، رضا کریمی، نیما مختاری، رضا دهقانی و وحید افتاری ۱۱ بازیکنی هستند که امروز در ساعت ۱۴ و ۳۰ به مصاف تیم پاکستان خواهند رفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات