سرمربی راه آهن سورینت گفت که حمایت باشگاه و تلاش بازیکنانش تاثیر خود را گذاشت و این تیم به پیروزی رسید.

به گزارش افکارنیوز ، منصور ابراهیم زاده پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر داماش گیلان گفت: هفته پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم. شرایطی بوجود آمد و ممکن بود تصمیم هایی بگیرم. باشگاه هم بزرگی و حمایت خوبی انجام داد و می بینیم تلاش بازیکنان تاثیر خودش را گذاشت.

وی افزود: امروز تمام برنامه های تاکتیکی که داشتیم را دنبال و از بازیکنان جوان خود استفاده کردیم. بازیکنان با تجربه مان نیز خوب کار کردند و به آنها تبریک می گویم که این شرایط را برگرداندند. مطمئنا در ادامه راه می توانیم از پس تیم های دیگر هم برآییم. البته باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

سرمربی راه آهن سورینت که در بعضی از صحنه ها به داور اعتراض می کرد در این رابطه گفت: با توجه به شرایط تیم ما و اتفاقاتی که افتاده بود ممکن است رفتارها به خاطر عصبانیت هایی که بوجود می آید؛ باشد و فقط برای آن لحظه بود. به عنوان مثال وقتی در دقایق آخر داور در پشت محوطه ۱۸ قدم خطا می گیرد ممکن بود توپ گل شود. شاید هم تصمیم داور درست بوده باشد ولی به هر حال شاید بتوان گفت این رفتارها برای تخلیه خودمان است.

ابراهیم زاده در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد عملکرد امین منوچهری عنوان کرد: تمام بازیکنان وظایف خود را به خوبی انجام دادند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات