حاشیه دیدار راه آهن سورینت- داماش

تماشاگران تیم فوتبال راه آهن سورینت علی دایی را مورد تشویق قرار دادند.

به گزارش افکارنیوز ، دیدار تیم های فوتبال راه آهن سورینت و داماش گیلان عصر امروز از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه اکباتان آغاز شد که در پایان راه آهن پس از هفته ها توانست با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یابد. حواشی این دیدار را در زیر می خوانیم.

* حدود ۳۰۰ هوادار گیلانی در ورزشگاه حضور داشتند که از ابتدای بازی تیم داماش را تشویق می کردند. همچنین حدود ۳۰۰ هوادار راه آهن در ورزشگاه حضور داشتند که البته ۱۰۰ هوادار از کودکان تیم های پایه راه آهن بودند.

* در ابتدای بازی هنگامی که لیدر راه آهن قصد داشت کودکان را برای تشویق آماده کند به آنها گفت اگر می خواهید قدرتمند باشید باید روی سکوها هم همچون علی دایی و با قدرت تیم خود را تشویق کنید. این صحبت لیدر باعث شد تا کودکان علی دایی را مورد تشویق قرار دهند.

* این دیدار در حالی که قرار بود از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه آغاز شود چند دقیقه زودتر شروع شد.

* پیروز قربانی مدافع راه آهن به علت محرومیت و میلاد نوری هافبک این تیم به علت مصدومیت با لباس غیر ورزشی در جایگاه ویژه حضور داشتند. همچنین سامان آقازمانی با لباس غیر ورزشی در کنار آنها نشسته بود.

* رضا خالقی فر مهاجم راه آهن سورینت در جریان نیمه دوم صاحب موقعیتی شد، این موقعیت در حالی به وجود آمد که توپ به صورت مدافع راه آهن برخورد کرده بود و به همین علت او توپ را به بیرون زد.

* منصور ابراهیم زاده در چند صحنه نسبت به عملکرد بازیکنانش و همچنین داور اعتراض هایی داشت و فریادهایی می زد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات