پس از تکذیب مصاحبه رویانیان در شبکه ۳ این سوال پیش می آید که چرا مدیرعامل پرسپولیس در روز روشن اینگونه حرف می زند؟ !

به گزارش افکارنیوز ، اخبار ساعت ۱۸: ۴۵ شبکه سوم سیما، گزارشی از امیرحسین حاجی زاده پسر بچه تکنیکی اردبیلی پخش کرد که این روزها به مسی ایران مشهور شده و گفته می شود که تیم های بزرگی مانند رئال مادرید هم خواهان به خدمت گرفتن او شده اند.

در این گزارش، گوینده خبر اینگونه وارد موضوع شد: «امیرحسین حاجی زاده امضای قرارداد و توافق با هر باشگاه داخلی و خارجی را تکذیب کرد! »

به نظر می رسید این حرف گوینده خبر کنایه ای باشد به محمد رویانیان که مدعی شده بود پرسپولیسی ها با این پسربچه قرارداد ۱۰ ساله امضا کرده اند.

در ادامه گزارش تلویزیونی تصاویری از حرکات تکنیکی او پخش شد و بعد با خانواده اش مصاحبه ای نشان داده شد که خانواده او به صراحت امضای قرارداد و توافق با هر باشگاهی را تکذیب کردند.

این گزارش در حالی از تلویزیون پخش شد که خبر قرارداد با این بازیکن روی سایت باشگاه پرسپولیس موجود است و حتی رویانیان در این باره مصاحبه مفصلی انجام داده و بعد در خبر دیگری به دلالان هشدار داده که به سمت پدیده اردبیلی نروند. تمام رسانه ها هم که به اخبار سایت باشگاه پرسپولیس اعتماد دارند و آن را مستند و درست می دانند، چند روز پیش خبر قرارداد ۱۰ ساله او با پرسپولیس را منتشر کردند که اگر به سایت باشگاه پرسپولیس مراجعه کنید، این خبرها قابل رویت است.

حال وقتی خانواده این بازیکن نونهال در تلویزیون به صورت رسمی به تکذیب گفته های رویانیان می پردازند، این سوال پیش می آید که چرا مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس چنین اقدامی انجام می دهد و روی سایت باشگاه به صورت رسمی خبر قرارداد ۱۰ ساله را منتشر می کند و بعد به دلالان هم هشدار می دهد که به سمت این بازیکن نروند؟

پرسش دیگر اینجاست که آیا سایت باشگاه پرسپولیس در سایر اخبارش هم اینگونه رفتار می کند و از این پس به مصاحبه ها و حرف های مدیرعامل پرسپولیس باید با دیده تردید بنگریم؟ پیش از این سایت باشگاه پرسپولیس برای رسانه ها و حتی هواداران یک منبع قابل استناد و رسمی بود که اخبار درست و صحیح را منتقل می کرد اما با اتفاقی که در مورد بازیکن نونهال اردبیلی رخ داده، همه چیز زیر سوال می رود و سایت رسمی باشگاه را هم با تردید نگاه می کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات