سرمربی استقلال بابت محرومیت دو هافبک اصلی خود در بازی برگشت نیمه نهایی آسیا نگرانی ندارد.

امیر قلعه نویی پس از دیدار مقابل اف سی سئول وقتی متوجه شد که تیموریان و نکونام را به علت محرومیت در بازی برگشت در اختیار ندارد، نگرانی بابت این موضوع نداشت و در کنفرانس خبری بعد از بازی هم به این موضوع اشاره کرد که بازیکنان خوبی برای جانشینی دو هافبک دفاعی تیمش دارد.

قلعه نویی که خوب می داند، تیمش دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و هر طور شده باید در تهران نتیجه را به نفع خود کند، قصد دارد در بازی برگشت سیستم ۳-۳-۴ را در دستور کار قرار دهد و علاوه بر استفاده از سه مهاجم رو به جلو، خط هافبک را هم به شکلی بچیند که بازی تهاجمی را در دستور کار قرار دهند.

در این شرایط قرار شده تا ساموئل به جای نکونام در پست هافبک دفاعی بازی کند. هافبک ترینیداد و توباگویی آبی پوشان سابقه بازی در این پست را دارد و می تواند به شکلی بازی کند تا استقلال از این ناحیه ضربه نخورد.

اما قرار شده تا نوری هم وظایف تیموریان را بر عهده داشته باشد به شکلی که در عرض زمین حرکت کند و با دوندگی بالا اجازه بازیسازی به حریف را ندهد. البته تفهیم وظایف به این دو بازیکن بر عهده مجید صالح قرار گرفته است.

سرمربی آبی پوشان در حین سفر به تهران برنامه های خود را به دستیار اولش منتقل کرد و از او خواست تا روز بازی نوری و ساموئل در اختیار او باشند و به طور کامل وظایف آنها شرح داده شود. این دو بازیکن هر روز پس از پایان تمرین استقلال جلساتی با مربی تیم خواهند داشت تا نقاط ضعف و قوت آنها گوشزد شود و برای بازی در پست جدید آمادگی لازم را داشته باشند.

گفتنی است منتظری دیگر گزینه سرمربی برای پست هافبک دفاعی بود ولی به علت اینکه پژمان در پست دفاع راست جا افتاده و خوب بازی می کند، قلعه نویی تصمیم گرفت تا جای او را تغییر ندهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات