پارک کی وون:

سرمربی تیم ملی والیبال کره جنوبی گفت: برای مسابقات قهرمانی آسیا آمادگی کامل را نداریم، اما می توانیم ایران را شکست دهیم.

به گزارش افکارنیوز ، پارک کی وون که برای تماشای بازی تیم های ایران و کویت در سالن مسابقه حضور داشت، در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: تیم ما در این دوره از رقابت ها با آمادگی کامل وارد نشده است. بعضی بازیکنان ما مصدوم شده بودند و به همین دلیل نتوانستیم خود را به خوبی برای رقابت های قهرمانی آسیا آماده کنیم.

وی ادامه داد: کره جنوبی با ترکیبی متفاوت نسبت به رقابت های انتخابی قهرمانی جهان، در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده است. چون بازیکنان خسته و مصدوم بودند مجبور شدم برخی از آنها را عوض کنم.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط تیم کشورمان گفت: ایران در حال حاضر شرایط خوبی دارد، اما من سال ها است از والیبال این کشور دور بوده ام و نمی توانم نظری بدهم.

وی درباره رویارویی دو تیم ایران و کره جنوبی در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مطمئنم که می توانیم ایران را شکست دهیم. همه مربیان برای بردن به میدان می روند و هیچکس نمی خواهد بازنده یک مسابقه باشد. ما هم برای رسیدن به پیروزی مقابل ایران بازی می کنیم.

پارک کی وون از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ سرمربی تیم ملی والیبال ایران و تیم کشورمان در دوران مربیگری او موفق شد در بازی های آسیایی ۲۰۰۲ بوسان برای نخستین بار کره جنوبی را شکست دهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات