مدیرعامل پرسپولیس در خصوص داور جنجالی فولادشهر ادعای جالبی دارد.

به گزارش افکارنیوز ؛ در شرایطی که همگان در انتظار پایان تحقیق و تفحص مراجع انضباطی فوتبال، با توجه به مدارک ارائه شده طرفین در خصوص اتفاقات فولادشهر هستند، شنیده می شود که مقامات پرسپولیس به دنبال تکمیل مدارک خود در خصوص اتهاماتشان به محسن قهرمانی هستند.

در همین راستا علی دایی روز گذشته پیشنهادی را به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه می کند که طی آن مسئولان فدراسیون عفو عمومی را برای بیان کنندگان مسائل تبانی، فساد، رشوه و شرط بندی در فوتبال اعلام کنند تا آن افرادی که از هرگونه ناپاکی و تبانی های پشت پرده اطلاع دارند بدون آنکه دچار مشکل شوند با تعهد بر اینکه این کارها را تکرار نخواهند کرد صحبت هایشان را بیان کنند. این موضوع باعث می شود بسیاری از افراد برای بیان تبانی و ناپاکی ها بدون ترس جلو بیایند و عاملی برای برخورد با دانه درشت ها و عوامل و افرادی که باعث ناپاکی و تبانی در فوتبال هستند، می شود.

اما در لابه لای تمام این تحرکات محمد رویانیان در گفتگویی با یکی از نزدیکان خود عنوان کرده که باید کار قهرمانی را تمام شده بدانید.

این ادعای مدیرعامل پرسپولیس حکایت از این دارد که سرخپوشان مدارک قابل استنادی را تسلیم مراجع انضباطی فوتبال کرده اند که اینگونه از برنده شدن خود در جدال با قهرمانی سخن به میان می آورند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات