هافبک مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: برای صعود ناامید نیستیم و نیازی به معجزه نداریم.

به گزارش افکارنیوز ، هاشم بیک زاده در خصوص آخرین شرایط استقلال قبل از دیدار مقابل اف سی سئول صحبت های زیر را انجام داد:

سوال: شرایط استقلال چطور است؟

خدا را شکر همه چیز خوب است و فکر می کنم در این بازی باید هر چه در توان داریم بگذاریم.

سوال: ناامید که نیستید؟

ناامیدی ندارد. همانطور که آنها در بازی رفت حمله کردند و گل زدند ما هم این توانایی را داریم، دیدید که در خانه حریف موقعیت گلزنی داشتیم. به اعتقاد من هیچ چیز غیر ممکن نیست و نیازی به معجزه هم ندارد. انشاالله صعود می کنیم.

سوال: چه صحبتی با مردم دارید؟

امیدوارم چهارشنبه روز خوب ما باشد و با حمایت تماشاگران و صبوری آنها به نتیجه برسیم. از آنها می خواهم یک صدا استقلال را تشویق کنند و جو سنگینی برای حریف بسازند.

سوال: نبود تیموریان و نکونام چقدر تاثیرگذار است؟

این دو بازیکن بازیکنان موثر ما هستند و بار فنی زیادی را به دوش می کشند، من مطمئن هستم بازیکنانی که جایگزین اینها شوند عملکرد خوبی از خود نشان می دهند.

سوال: به نظر می رسد بعد از چند روز خستگی سفر از تنتان بیرون آمده، درست است؟

ما چند روز فرصت ریکاوری داشتیم و خستگی را هم توجیه نمی کنیم. سفر سختی به خاطر کمبود امکانات داشتیم ولی اینها دلیل نمی شود که بخواهیم بهانه بیاوریم، انشاالله چهارشنبه با یک پیروزی خوب همه چیز را فراموش خواهیم کرد.

سوال: قلعه نویی به خاطر استفاده بازیکنان از فیس بوک به آنها تذکر داده و به نظر تو آیا این حربه جواب می دهد؟

امیر خان صلاح تیم را گفته است ولی من فکر می کنم بازیکنان خودشان موقعیت را درک می کنند و همه چیز را رعایت خواهیم کرد. به نظر من این بازی خودش یک فینال است و همه روی این مسابقه تمرکز کردند. امیدوارم نتیجه ای بگیریم که تمام صحبت ها و حاشیه ها فراموش شود چون خودمان هم به یک پیروزی بزرگ نیاز داریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات