دارنده مدال نقره بازی های المپیک به مدال طلای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی دست یافت.

به گزارش افکارنیوز ، محمدباقری معتمد در دیدار فینال وزن ۶۸- کیلوگرم مسابقات تکواندوی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به مصاف گوخان سوشار از ترکیه رفت. او که با برتری مقابل حریفانی از فلسطین و اندونزی به فینال این وزن رسیده بود در مصاف با تکواندوکار ترکیه ای بازی را برد و به مدال طلا دست یافت.

باقری معتمد: بعد از یک سال دوری در اولین میدان رسمی طلا گرفتم

 محمد باقری معتمد پس از دستیابی به مدال طلای مسابقات تکواندوی بازی‎های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار داشت: مسابقات تکواندوی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در سطح بالایی برگزار شد. من در این مسابقات ۳ مبارزه داشتم که در اولین مسابقه با حریفی از فلسطین و پس از آن با تکواندوکاری از اندونزی روبه رو شدم.

وی در افزود: در دیدار فینال با تشویق هم تیمی هایم مقابل حریفی از ترکیه به پیروزی رسیده و به مدال طلا دست یافتم.

این تکواندوکار کشورمان افزود: تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و نتایج خوبی کسب کردیم. کسب مدال طلا توسط تکواندوکاران ایران در دیدارهای فردا هم برای تکواندوی ایران ادامه خواهد داشت.

باقری معتمد تصریح کرد: بعد از المپیک هر ۲ پا خود را عمل کرده و یک سال از میادین دور بودم. بعد از المپیک این اولین حضورم در میادین ورزشی بود و خوشحالم که توانستیم در این میدان به مدال برسم و با روحیه برنامه های خود را ادامه دهم.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات بین المللی منچستر را در پیش دارم که اولین مسابقه انتخابی المپیک است. امیدوارم با بیشترین آمادگی در آن مسابقات شرکت کنم.

شکرانه ایزدی و فاطمه روحانی هم طلایی شدند/ بانوان ایران روی مدار پیروزی

به گزارش مشرق، شکرانه ایزدی در دیدار نهایی وزن ۶۷- کیلوگرم مسابقات تکواندوی بانوان بازی های کشورهای اسلامی به مصاف حکیما المصالحی از مراکش رفت.

ایزدی که با برتری مقابل حریفانی از ترکیه و سنگال به دیدار نهایی رسیده بود در مصاف با حریف مراکشی با نتیجه ۷ بر ۳ پیروز و صاحب مدال طلا شد.
همچنین فاطمه روحانی در دیدار فینال وزن ۷۳- کیلوگرم مسابقات تکواندوی بانوان بازی های کشورهای اسلامی به مصاف سلویانا جهابوت از اندونزی رفت.
وی که با یک پیروزی مقابل حریفی از مراکش به فینال رسیده بود با نتیجه ۱۵ بر ۲ نماینده کشور میزبان را شکست داد و به مدال طلای این بازی ها دست یافت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات