سرمربی ناپولی در آستانه دیدار تیمش مقابل آرسنال سرمربی توپچی ها را مربی بزرگی توصیف کرد.

به گزارش افکارنیوز ، تیم فوتبال ناپولی در حالی امشب (سه شنبه) در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال می رود که در حال حاضر در مکان دوم جدول رده بندی سری A ایتالیا قرار دارد و در دیدار قبل خود از گروه F لیگ قهرمانان دورتموند را ۲ بر یک از پیش رو برداشته است.

رافائل بنیتس در کنفرانس خبری تاکید کرد ناپولی به اندازه ای قدرتمند است که مدعی قهرمانی باشد. وی گفت: بازی با آرسنال دیداری متفاوت نسبت به بازی با دورتموند است و نباید از پیروزی در آن بازی مغرور شویم. باید خوشحالی خود را کنترل کنیم و شخصیت و قدرت تیمی مان را مقابل آرسنال که تیمی قدرتمند و قابل احترام است و در حال حاضر با بازی های خوبش صدرنشین لیگ برتر است نشان دهیم.

سرمربی پیشین چلسی با کنایه به ژوزه مورینیو اظهار داشت: انتظار مواجه با آرسنالی قدرتمند را دارم چون معتقدم آرسن ونگر بهترین مربی لیگ برتر است. توپچی ها بازیکنان خوبی را هم به خدمت گرفته اند که همین تاثیر خوبی روی روند رو به رشد این تیم گذاشته است.

سرمربی ۵۳ ساله ناپولی که فصل قبل به عنوان مربی موقت، چلسی را به عنوان قهرمانی لیگ اروپا رساند، تصریح کرد: روش و ایده کاری من این طور است که همیشه به مسابقه ای که پیش رو دارم فکر می کنم و بس! در حال حاضر هم اولویتم بازی با آرسنال در لیگ قهرمانان است و پس از آن به بازی مان در سری A فکر می کنم. ناپولی در حال حاضر آن قدر قدرتمند است که بتواند مدعی کسب عنوان قهرمانی در سری A و لیگ قهرمانان اروپا باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات