در روزهای گذشته پس از انتشار شایعاتی درباره داوری محسن قهرمانی بابت بازی سپاهان – پرسپولیس و این ادعا که قهرمانی از طریق بدنساز مشهدی پرسپولیس به دایی شماره حساب داده است.

به گزارش افکارنیوز ، در روزهای گذشته پس از انتشار شایعاتی درباره داوری محسن قهرمانی بابت بازی سپاهان – پرسپولیس و این ادعا که قهرمانی از طریق بدنساز مشهدی پرسپولیس به دایی شماره حساب داده و همچنین صحبت های خود علی دایی در برنامه نود که مدارکی بابت اثبات تخلفات قهرمانی در اختیار دارند شنیده شد که این داور مشهدی قصد شکایت از پرسپولیسی ها را در دادسرای انقلاب مشهد دارد.

در این باره روز گذشته شنیده شد که قهرمانی بارها در ساختمان دادسرای انقلاب مشهد رویت شده و درباره تهمت های پرسپولیسی ها با یکی از افراد صاحب نفوذ و شناخته شده به نام «الف. الف» دیدار و صحبت هایی داشته است. مردی که در سفر کفاشیان به مشهد با رییس فدراسیون هم دیدار داشت و به او خبر داد که قهرمانی قصد تشکیل پرونده قضایی و شکایت از دایی را به دادسرا دارد.

البته کفاشیان هم از طریق این فرد به قهرمانی پیغام داده که در چنین شرایطی فعلا سکوت کرده و اقدامی نکند چرا که فدراسیون پیگیر ماجرا است. با این حال آنچه در این باره جالب است صحبت های رییس فدراسیون با این فرداست که زمزمه می شود کفاشیان به او گفته بعید می داند قهرمانی تخلفی کرده باشد و تنها ایراد قهرمانی لجبازی و رفیق بازی اوست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات