سرمربی صبای قم می گوید ماجرای داوری که باشگاه پرسپولیس نسبت به آن واکنش نشان داده است، یک مسئله دوسویه است.

به گزارش افکارنیوز ، محمد مایلی کهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر درباره این دیدار گفت: قبل از هرچیز از آقای محمدی مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام که خیلی زحمت می کشند تشکر کنم. درجاهایی آب خوب وجود دارد اما چمن مصنوعی است یا چمن کیفیت ندارد. با امکاناتی که قم دارد، وضعیت ورزشگاه یادگار اما بسیار خوب است. به هرحال استان قم کمبود آب دارد ولی زمین قم بسیار کیفیت مناسبی دارد. به هرحال امیدوارم به ایشان کمک شود تا وضعیت بهتر هم شود. اما درباره بازی باید بگویم بازی ما برابر پرسپولیس، تقابل دارا و ندار است. تیمی که از همه امکانات برخوردار است و به گونه های مختلف حمایت می شود و طرفدارانش فردا با ما قابل مقایسه نخواهد بود. ما هم کارمان را انجام می دهیم و خوشبختانه بازیکنانمان با وجود کمبودها، مشکل خاصی نداریم. هم ما و هم پرسپولیسی ها نسبت به هم شناخت داریم. ما تلاش می کنیم تا در کنار یک بازی جوانمردانه و بدون حاشیه سه امتیاز را که به آن نیازمندیم را کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت مصدومان تیمش چگونه است بیان کرد: سعید لطفی و مهدی محمد و پورعمران مصدوم هستند.

سرمربی صبای قم در پاسخ به این سوال که برای برطرف کردن ضعف خط دفاعی صبا چه برنامه ای دارد، بیان کرد: ترکیب تیم ما طی یازده بازی گذشته نگاه کنید، شما هم به من متذکر شده اید که چرا انقدر در دفاع تغییر داریم، ما در بحث دفاعی یکی از تیم هایی هستیم که مشکل هستیم. بخشی از این مشکل بدلیل مصدومیت هاست. مثل حق جو یا لطفی یا مدتی که کاشی مصدوم بود. ما سعی می کنیم به نوعی کار کنیم که در ادامه لیگ مشکلاتمان را کم کنیم. ما ناگزیر هستیم که اگر بشود بازیکنانی را به تیم اضافه کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست در دفاع منطقه ای بیشتر برنامه ریزی کند، افزود: ما هفته گذشته دقیقه نود گل خوردیم و شبیه آن را هم از فولاد خوردیم که هیچ ربطی به دفاع تیمی ندارد. وقتی شما در یک ضربه ایستگاهی گل می خورید به دفاع تیمی ارتباطی ندارد.

مایلی کهن درپاسخ به این سوال که تقابلش با شاگردش را چطور می بیند و نظرش راجع به اظهارات باشگاه پرسپولیس درباره داوری ها چیست، گفت: ما به دنبال این هستیم که فردا هر سه امتیاز را کسب کنیم. البته ما اسما فردا میزبانیم و قطعا تماشاگران پرسپولیس فردا بیشتر از ما هستند. ما به شدت به دنبال سه امتیاز هستیم و امیدوارم جوی که علیه تیم های دواری ایجاد شده، اثرگذار نباشد و ما همیشه از جامعه شریف داوری حمایت کرده ایم. بازی هایی بوده که داوری به ضرر ما بوده اما کوچکترین اعتراضی نسبت به آن نداشته ایم. اشتباهات داوری جزیی از بازی است و من هیچگاه به خودم اجازه نداده ام بگویم شاگرد دارم. در خدمت خیلی ها مربی بوده ایم و هیچ حساسیت خاصی هم این مسئله ندارد.

او در پاسخ به این سوال که استنباط از این صحبت او این است که، باشگاه پرسپولیس در این زمینه تندروی می کند و مغرضانه صحبت می کند، بیان کرد: به هرحال استنباط شما قابل احترام است. من حرفم را زدم. من اینجا مسئولیتی ندارم که قضاوتی راجع به این ماجرا بکنم. اما یقین بدانید که این یک جریان دو سویه است و نمی تواند یک سویه باشد و برای من کاملا این مسئله روشن است و بیشتر از این هم در این باره چیزی نمی گویم. اگر ارتباطی بوده، دوسویه است. طبق صحبت های خود آقایان، خودشان گفته اند که (در اینجا حرفش را می خورد) . چرا کسی جرات نمی کند به ما زنگ بزند؟ در هر حال به نظرم در این زمینه در قهرمانی مظلوم واقع شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات