سرمربی تیم فوتبال راه آهن سورینت با بیان اینکه این تیم طی هفته‎های اخیر ارائه گر بازی‎های زیبایی بوده است، گفت: برای اینکه مشکل گلزنی تیم را برطرف کنیم و بتوانیم در دیدارهای آتی از موقعیت های به دست آمده استفاده کنیم، تمرینات و راهکارهای ویژه‎ای را انجام خواهیم داد.

به گزارش افکارنیوز ، منصور ابراهیم زاده، سرمربی تیم راه آهن سورینت پس از شکست مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در ابتدا باید از بازیکنانم تشکر کنم که بازی خوبی را ارائه کردند و توانستند در این بازی یک فوتبال زیبا را به نمایش بگذارند.

ابراهیم زاده تاکید کرد: ما در نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم و بازی را در اختیار داشتیم، اما بازیکنان حریف روی ضد حملات به دروازه ما نزدیک می شدند.

سرمربی راه آهن در ادامه خاطر نشان کرد: ما باید از فرصت هایی که بدست آوردیم، به بهترین نحو استفاده می کردیم. در کل خوشحالم از اینکه بازیکنانم کارهایی که به آنها محول کرده ام به درستی انجام می دهند.

وی تاکید کرد: من در بین دو نیمه حرف خاصی به بازیکنانم نزدم و فقط به آنها گفتم چشم های خود را ببندید، تمرکز کنید تا بتوانید آن وظایفی را که از شما خواستم به خوبی در زمین اجرا کنید.

وی ضمن تشکر از مسئولان تیم راه آهن گفت: آقای زنجانی، مدیرعامل محترم باشگاه به رختکن آمد و با اینکه ما نتیجه را واگذار کرده بودیم، از بازیکنان تشکر کرد و گفت شما بسیار خوب کار می کنید و فوتبال زیبایی از خود ارائه می دهید. او تاکید کرد که بازیکنان باید در امر گلزنی نیز کوشاتر باشند.

ابراهیم زاده در خصوص مشکل گلزنیتیم راه آهن طی دیدارهای گذشته گفت: ما تمرینات مختلفی را انجام می دهیم و تمام تلاش مان این است که بتوانیم در مصاف با حریفان از موقعیت های به دست آمده برای گلزنی بهتر استفاده کنیم. فکر می کنم باید در نیم فصل بازیکنان جدید را به خدمت بگیریم تا بتوانیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.

وی تاکید کرد: ما موجودیت خود را حفظ می کنیم اما مطمئنا بازیکنانی را به تیم راه آهن اضافه خواهیم کرد.

سرمربی راه آهن سورینت در پاسخ به این سوال که" آیا مشکل گلزنی ربطی به مسائل دیگر در باشگاه دارد یا خیر" ؟ ، گفت: مشکل گلزنی تنها به ما مربوط می شود و فکر نمی کنم با باشگاه در ارتباط باشد. مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را انجام می دهند تا ما بتوانیم با آرامش کار خود را ادامه دهیم.

ابراهیم زاده در پایان خاطر نشان کرد: از بازیکنانم خواسته ام خوب استراحت کنند تا تمرکز پیدا کرده و خود را برای دیدارهای حساس آینده آماده کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات