سرمربی تیم فوتبال صبای قم جریانات اخیر داوری را دوسویه دانست و گفت: چرا کسی با من تماس نمی گیرد که پیشنهاد بدهد.

به گزارش افکارنیوز ، محمد مایلی کهن پنجشنبه شب در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های صبای قم و پرسپولیس با بیان اینکه بازی ما با پرسپولیس تقابل دارا و ندار است، گفت: پرسپولیس تیمی است که از همه امکانات برخوردار است و حمایت می شود و طرفدارانش با ما قابل قیاس نیست.

وی یادآور شد: مجموعه تیمی صبا از مدیرعامل تا بازیکنان کار خود را به صورت منظم انجام می دهند و در این چند ماهه با وجود برخی از کمبودها مشکل خاصی نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: هر دو تیم نسبت به یکدیگر شناخت دارند، ما پرسپولیس را آنالیز کردیم و سعی می کنیم با یک بازی کامل جوانمردانه و بدون حاشیه بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم، زیرا در شرایط کنونی به شدت نیازمند این سه امتیاز هستیم.

وی مهدی محمدی، پور عمران و حق جو را مصدومان تیم صبا اعلام کرد که در بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس حضور ندارند.

مایلی کهن در خصوص ضعف خط دفاعی صبا اظهار داشت: در ۱۱ بازی گذشته در خط دفاع تغییرات زیادی داشتیم، اما با وجود اینکه مهره های خوبی داریم، اما در بحث دفاعی یکی از تیم های ضعیف لیگ هستیم.

وی مصدومیت بازیکنان خط دفاعی را از جمله مشکلات تیم صبا عنوان کرد و گفت: سعی می کنیم با استفاده از بازیکنان با تجربه و جوان به گونه ای کار کنیم که در ادامه لیگ از مشکلاتمان در خط دفاع کمتر شود که اگر اینگونه نشد، ناگزیریم در این خط اگر بازیکن خوبی گیرمان آمد جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص پیش بینی نتیجه بازی فردا با توجه به اینکه صبا در قم به استقلال و پرسپولیس نباخته است ابراز داشت: ما به دنبال کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی هستیم، گرچه در این بازی هم میزبان میهمان هستیم هواداران پرسپولیس در بازی فردا از من بیشتر خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد: امیدواریم جوی که علیه تیم های داوری در هفته های اخیر به وجود آمده، در این بازی اثرگذار نباشد.

مایلی کهن با بیان اینکه ما از جامعه شریف و زحمت کش داوری همواره حمایت کردیم یادآور شد: در طول ۱۱ هفته گذشته با وجود اینکه در برخی بازی ها داوری به ضرر ما بوده است، کوچک ترین اعتراضی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در بازی فردا هم عدالت رعایت شود؛ اشتباهات داوری جزو فوتبال است، ما به همه جامعه شریف داوری کشور احترام گذاشته و می گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به سوالی در خصوص تقابل استاد و شاگرد در بازی فردا گفت: من به خود اجازه ندادم بگویم شاگرد داشتم، در مقطعی به عنوان مربی در خدمتشان بودم، همان طور که در خدمت خیلی ها بودم روز جمعه هم در این زمینه هیچ حساسیت خاصی وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوالی خبرنگاری که پرسید استنباط من این است که شما از اقدام پرسپولیس علیه داوران رضایت ندارید اظهار داشت: استنباط شما قابل احترام است، من حرف هایم را زدم.

مایلی کهن در عین حال تلویحاً پرسپولیسی ها را در جریانات اخیر داوری بی تقصیر ندانست و تاکید کرد: یقین بدانید طبق صحبت هایی که آقایان عنوان کردند، این یک جریان دوسویه است یعنی نمی شود که یک جریان یک سویه باشد، برای من هم کامل روشن است.

وی یادآور شد: اگر اتفاقی بوده از قبل بوده است، چرا کسی نمی تواند با من تماس بگیرد و این پیشنهادات را بدهد، من فکر می کنم آقای قهرمانی در این مسائل مظلوم واقع شد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم همچنین از مسئول ورزشگاه یادگار امام قم تشکر کرد و اظهار داشت: بسیاری از تیم های لیگ برتر که شهرهای آنها از آب و هوای خوبی هم برخوردار هستند، چنین زمین چمنی ندارند و با وجود کم آبی در قم چمن ورزشگاه یادگار امام از معدود زمین های خوب کشور است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات