شاگردان «محمد مایلی کهن» در تیم صبای قم در نیمه نخست دیدار مقابل پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، با یک گل از میهمان خود پیش افتادند.

به گزارش افکارنیوز ، این دیدار ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر قم آغاز شد و تیم صبا با گل دقیقه ۴۱ «مرتضی کاشی» ، نیمه نخست را به سود خود رقم زد.

این گل با ضربه سر کاشی از روی توپ ارسالی «اکبر صادقی» از جناح راست دروازه پرسپولیس به ثمر رسید.
قضاوت این مسابقه بر عهده تورج حق وردی با کمک های حسن کامرانی فر و آرمان اسعدی است.

«علی دایی» سرمربی تیم پرسپولیس برای این دیدار نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، سیدمیثم حسینی، محمدرضا خانزاده، مهرداد کفشگری، پیام صادقیان، محمدرضا خلعتبری، سیدمهدی سید صالحی، امید عالیشاه و قاسم دهنوی را از ابتدا در ترکیب سرخ پوشان تهران به میدان فرستاده است.

«محمد مایلی کهن» سرمربی تیم صبای قم نیز مهرداد طهماسبی، اکبر صادقی، سیدمهدی حسینی، محمود شفیعی، مرتضی کاشی، مهدی مومنی، روزبه چشمی، کیوان امرایی، محسن بیات، فرید کریمی و غلامرضا عنایتی را از ابتدا به میدان فرستاده است.

تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و صبای قم تا پیش از این دیدار، به ترتیب با ۲۰ و ۱۳ امتیاز در رده های پنجم و دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران قرار دارند.

تا پیش از بازی صبا و پرسپولیس، تیم فوتبال فولاد خوزستان با ۲۵ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و تیم های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز با امتیاز مشابه ۲۲ و بر حسب تفاضل گل در مکان های دوم و سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفتند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات