عدد ۴ را به هواداران پرسپولیس نشان ندادم

مهاجم با تجربه تیم صبای قم اعلام کرد هیچ مشکلی با جلال حسینی ندارد و در بازی با پرسپولیس هم با صدای بلند از او خواسته بوده که آرام تر بازی کند.

به گزارش افکارنیوز ، رضا عنایتی درباره درگیری اش با سیدجلال حسینی گفت: درگیری نبود و ما فقط یک مقدار با هم جر و بحث کردیم. صحبت های مان با صدای بلند بود و با هم درگیری نداشتیم.

وی ادامه داد: جلال یکی از دوستان خوب من است و در بازی باید از بازیکن تیم مان حمایت می کردم. در آن صحنه جلال حسینی طوری به سمت بازیکن جوان ما رفت که به نظرم زیاد خوب نبود و من هم مجبور شدم واکنش نشان دهم، وگرنه ما هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم.

مهاجم صبا اظهار داشت: ما همیشه در تمرینات مان تاکید داریم که باید به بازیکنان حریف و بزرگترها احترام بگذاریم، اما وقتی بزرگتر خودش احترام نگذارد نمی توان جلوی جوان ها را گرفت و من هم به همین دلیل با صدای بلند از جلال خواستم که آرام تر بازی کند.

عنایتی همچنین با اشاره به درگیری علی دایی و محمد مایلی کهن، گفت: من در این باره ورود نمی کنم. آقای مایلی کهن و آقای دایی هر ۲ بزرگ هستند و خودشان می دانند که چه کار می کنند. من هم وارد بحث آنها نشوم بهتر است.

وی با بیان این که در بازی با پرسپولیس روی بی تجربگی بازیکنان صبا ۳ امتیاز را از دست دادند، عنوان کرد: به نظرم بازی بدی نبود اما برای ما پایان بدی داشت و متاسفانه در دقایق پایانی گلی خوردیم که نمی تواند برای ما خوش آیند باشد. گل خوردن در دقیقه ۹۰ سختی کار ما برابر پرسپولیس را سخت تر کرد، اما به نظرم تماشاگران حاضر در ورزشگاه که عمدتا هم پرسپولیسی بودند از بازی لذت بردند.

بازیکن با تجربه صبا درباره صحبت های مایلی کهن مبنی بر این که فوتبال پرسپولیس علی اصغری بوده، گفت: به نظرم پرسپولیس در ۲۰ دقیقه پایانی بازی رو به پاس های بلند آورد که وقتی این گونه توپ ها ارسال می شود، ما کاری از دست مان بر نمی آید.

مهاجم صبا بیان کرد: ما روی بی تجربگی بازیکنان مان نتیجه را واگذار کردیم. بازیکنان ما زیاد در لیگ بازی نکرده اند اما می توانند در این بازی ها تجربه خود را زیاد کنند. تیم صبا روی جوان ها سرمایه گذاری کرده و فکر می کنم باید هزینه آن را هم بدهیم اما امیدوارم بازیکنان ما هر چه سریع تر تجربه کسب کنند.

عنایتی همچنین درباره درگیری اش با هواداران پرسپولیس و نشان دادن عدد ۴ به آنها، گفت: من به آنها عدد ۴ نشان ندادم. من همیشه به هوادارن پرسپولیس احترام گذاشتم و هیچ حرکتی انجام ندادم که آنها را ناراحت کنم. واقعیت این است که ۱۵،۱۰ «نخاله» در آن سمت ورزشگاه نشسته بودند که حرف های بدی به من زدند و من هم آخر بازی خواستم با حرکتم پاسخی به این «نخاله ها» بدهم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات