این کار کی روش از لحاظ روحی کمکم کرد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به دعوت شدنش به تیم ملی اظهار داشت: می دانستم اگر شرایط تمرین داشته باشم به تیم ملی دعوت می شوم.

به گزارش افکارنیوز ، مهرداد پولادی درباره دعوت شدنش به تیم ملی در شرایطی که دوران مصدومیت را به تازگی پشت سر گذاشته گفت: واقعا از کادر فنی تیم ملی بابت این کاری که انجام دادند تشکر می کنم. با این کار از نظر روحی و روانی هم به من کمک شد. البته این اولین بار نبود که کی روش این کار را انجام داد. + امیدوارم هرچه سریعتر به شرایط بازی برسم و برای پرسپولیس و تیم ملی بازیکن مثمرثمری باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودش فکر می کرده که در لیست جدید تیم ملی حضور داشته باشد، اظهار داشت: می دانستم اگر شرایط تمرین داشته باشم به تیم ملی دعوت می شوم چون قبلا هم این اتفاق رخ داده بود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چه اتفاقی رخ داده که کی روش به او به این اندازه اعتماد دارد عنوان کرد: این را باید از ایشان سوال کرد اما فکر کنم بازیکنان تیم ملی به اردو دعوت می شوند تا زیرنظر مستقیم کادر فنی باشند. ۷،۸ ماه تا شروع جام جهانی باقیمانده و باید کادرفنی روی بازیکنان اشراف کامل داشته باشند.

پولادی در مورد عدم برگزاری بازی های دوستانه برای تیم ملی و اینکه آیا این مسئله روی کار شاگردان کی روش اثر خواهد گذاشت یا خیر تصریح کرد: شک نکنید اگر این روند ادامه داشته باشد به مشکل بر می خوریم. برای حضور قدرتمند در جام جهانی باید تدارک خوبی ببینیم.

وی درباره تساوی شب گذشته پرسپولیس و صبای قم گفت: بازی خوبی بود. می توانستیم صبای قم را هم شکست بدهیم اما متاسفانه بازی مساوی شد. امیدوارم در آینده پرسپولیس نتایج بهتری بگیرد.

هافبک پرسپولیس درباره آخرین شرایط خودش هم تاکید کرد: از نظر مصدومیت مشکلی ندارم و می توانم بازی کنم فقط باید بدنسازی خوبی انجام بدهم تا دیگر مشکلی نداشته باشم. خوشبختانه آخرین باری که پزشکم معاینه ام کرد گفت که مشکلی برای بازی کردن ندارم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات