سرمربی ایرانی شیمیزو پس از شکست شاگردانش مقابل سانفریس هیروشیما گفت: به اشتباهات خودمان باختیم در حالی که ۷۸ دقیقه اول بازی خوب بودیم.

به گزارش افکارنیوز ، تیم فوتبال شیمیزو اس پالس در هفته بیست و هشتم جی لیگ امروز (شنبه) در خارج از خانه خود با نتیجه ۳ بر یک مقابل سانفریس هیروشیما تن به شکست داد.

افشین قطبی، سرمربی شیمیزو پس از اتمام این دیدار گفت: نتیجه به دست آمده نتیجه ناامیدکننده ای است هر چند معتقدم که شیمیزو در ۷۸ دقیقه اول این دیدار خیلی خوب بازی کرد و از لحاظ تاکتیکی خوب عمل کرد. به نظرم تا زمانی که دروازه مان باز شود بازی در اختیار ما بود. ما در نیمه نخست کمی دفاعی تر بودیم و هیروشیما فرصت چندانی برای ایجاد خطر روی دروازه ما ایجاد نکرد.

نارنجی پوشان شیمیزو در این دیدار در دقیقه ۷۱ با گلی که گنکی اومائی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند از حریفش پیش افتاد ولی سانفریس با گل های تسوکاسا شیوتانی (دقیقه ۷۶) و گاکوتو نوتسودا (دقایق ۷۶ و ۷۹) نتیجه بازی را به سود خود تغییر داد.

وی افزود: با شروع نیمه دوم ما با پنالتی که به دست آوردیم این شانس را پیدا کردیم که از میزبان خود پیش بیافتیم ولی حریف ما که مدعی قهرمانی هم است می دانست در چنین شرایطی چگونه باید به بازی برگردد و کنترل را در اختیار بگیرد.

سرمربی ایرانی شیمیزو تصریح کرد: ما به اشتباهات خودمان باختیم. به نظرم این بازی درسی خوب برای بازیکنان جوان ما بود و باید یاد بگیرند که در چنین دیدارهایی چگونه به پیروزی برسند. در کل تیم در این مسابقه خوب عمل کرد ولی باید بهتر از این باشند. در پایان هم باید به هیروشیما بابت این برد تبریک بگویم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات