رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: قضاوت درباره مسائل پیش آمده داوری بعد از بازی پرسپولیس با سپاهان زود است ولی طبق آئین نامه کمیته محسن قهرمانی تنبیه می شود.

به گزارش افکارنیوز ، فریدون اصفهانیان امروز شنبه در حاشیه معرفی اسپانسر فوتبال ایران در جمع خبرنگاران درباره وضعیت محسن قهرمانی اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست و باید درباره مسائل رخ داده شفاف سازی شود. وی در پاسخ به این سوال که محسن قهرمانی تا چه زمانی از قضاوت در لیگ محروم است گفت: ایشان به خاطر قضاوت دیدار سپاهان با پرسپولیس طبق آئین نامه تنبیه خواهند شد. همانطور که ما سیستم تشویق داریم به همان نحو داورانمان را جریمه و تنبیه می کنیم.

رئیس کمیته داوران درباره احتمال محرومیت مادام العمر محسن قهرمانی هم تاکید کرد: فعلا نباید در این خصوص قضاوت کرد. رسیدگی به این مسئله در دستور کار مسئولان ذیربط قرار دارد و کمیته انضباطی وارد این قضیه شده است تا شفاف سازی لازم صورت گیرد.

وی همچنین درباره برخورداری بعضی داوران از قضاوت در بعضی از بازی ها به خاطر حاشیه های اخیر و برخورد با این داوران هم گفت: این عزیزان از داوران خوب کشور ما هستند که روی آنها سرمایه گذاری صورت گرفته. ممکن است یک داور حالش مساعد نبوده و به همین خاطر یک بازی قضاوت نکرده است. به هیچ عنوان داوران ما این طوری نیستند که بخواهند بهانه بیاورند و قضاوت نکنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات