آتیلا حجازی مربی سابق استقلال معتقد است که بعضی ها می خواهند حضور استقلال در جمع ۴ تیم برتر آسیا را یک اتفاق موفقیت آمیز توصیف کرده و حتی آن را با قهرمانی این تیم در آسیا مقایسه کنند.

به گزارش افکارنیوز ، بعد از عدم راهیابی استقلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهارنظرهای مختلفی در خصوص عملکرد این تیم مطرح شد. حجازی در گفت وگو با خبرگزاری خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که آیا از نظر شما حضور استقلال در جمع ۴ تیم برتر آسیا نتیجه موفقیت آمیزی است گفت: «من نمی دانم بعضی از آقایان چگونه رویشان می شود مصاحبه می کنند و از موفقیت استقلال حرف می زنند. آقایان طوری حرف می زنند که استقلال حتما قهرمان شده و ما خبر نداریم. شما فراموش نکنید که تیمی مثل سپاهان و همچنین ذوب آهن به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده اند ولی اینطور حرف نزدند. خیلی عجیب است که این آقایان از موفقیت استقلال صحبت می کنند. »

حجازی در قسمت دیگری از حرف هایش افزود: «استقلال در این رقابت ها با قرعه بسیار خوبی مواجه شد. این تیم در مرحله حذفی ابتدا با الشباب امارات بازی کرد که تیم بسیار ضعیفی بود، تیمی که مطمئنا جزو تیم های درجه سه آسیا محسوب می شد. بعد از عبور از این تیم، استقلال با بوریرام بازی کرد که سابقه روشنی در آسیا ندارد و این بازی هم برای استقلال سخت نبود. این تیم فقط دو حریف پرقدرت داشت که یکی الهلال عربستان و دیگری اف سی سئول کره جنوبی بود که به هر دو تیم باخت. استقلال در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۴ گل از تیم کره ای خورد و ۱۴ گل نخورد. »

حجازی افزود: «من معتقدم بعضی ها که بادمجان دور قابچین هستند می خواهند از موفقیت استقلال حرف بزنند در حالی که همه مردم دیدند در مجموع بازی رفت و برگشت کدام تیم برتر بود. واقعا چرا آقایان مردم را احمق فرض می کنند و می گویند استقلال مقابل تیم کره ای مستحق برد بود. همه دیدند کدام تیم برتر بود و این عوام فریبی ها به هیچ عنوان قشنگ نیست. الان یک بقال یا یک میوه فروش هم به خوبی فوتبال می فهمد و بهتر است ما با واقعیت ها کنار بیایم. »

حجازی در پاسخ به این سوال که اگر مربی بهتری روی نیمکت استقلال بود آیا این تیم به فینال صعود می کرد گفت: «نمی توان گفت که استقلال با مربی خارجی به فینال می رفت و هیچ تضمینی در این زمینه وجود ندارد. شما می بینید که کارلوس کروش هیچ تغییر یا تنوع تاکتیکی در تیم ملی ایران به وجود نیاورد چون فوتبال ما مشکلات خاص خودش را دارد و همه دیدند که ما در رقابت های مقدماتی جام جهانی چگونه بازی کردیم. فوتبال ما همین است و حتی مربی بزرگ خارجی هم نمی تواند تاثیر خاصی داشته باشد. ما وقتی یک استادیوم استاندارد نداریم اصلا نباید از فوتبال حرف بزنیم. »

حجازی با اشاره به نایب قهرمانی آسیا با مربیگری پدرش افزود: «استقلال آن سال نایب قهرمان شد ولی خیلی ها گریه می کردند و ناراحت بودند که چرا این تیم قهرمان نشده است. حالا که استقلال حتی به فینال هم راه پیدا نکرده است نمی دانم چرا بعضی ها بی جهت خوشحالی می کنند و آن را یک موفقیت بزرگ می دانند. مطمئنا این مسائل نشان می دهد که داستان هایی وجود دارد و من دوست ندارم زیاد آن را باز کنم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات