گوش کناری بایرن مونیخ اعتقاد دارد نسبت به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، رقبایش برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال جهان بیشتر در زمین مسابقه تلاش می کند.

به گزارش افکارنیوز ، فرانک ریبری که اخیرا از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به عنوان بازیکن سال قاره سبز انتخاب شده است در سه گانه قهرمانی فصل گذشته باواریای ها نقشی بسزا داشت. او در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و بوندس لیگا همچنان برای سرخپوشان مونیخ عملکرد خوبی دارد و اگر به این رویه خود ادامه دهد رقیبی سرسخت برای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در تصاحب عنوان بهترین بازیکن سال خواهد بود.

ریبری در گفت و گو با نشریه «کیکر» آلمان گفت: اگر بخواهم خودم را با مسی و رونالدو مقایسه کنم باید بگویم که نسبت به آنها تلاش بیشتری در زمین مسابقه دارم. من نسبت به این ۲ بازیکن در کارهای دفاعی بیشتر شرکت می کنم و پاس گل های بیشتری هم می دهم.

وی افزود: واقعا کسب جایزه بهترین بازیکن جهان خارق العاده خواهد بود. اعتماد به نفسم بیشتر از گذشته شده و این را در زمین نشان می دهم. من در بالاترین سطح خودم بازی می کنم و گل های زیادی هم به ثمر می رسانم. واقعا از بازی ام در زمین لذت می برم.

مسی در ۳ سال گذشته جایزه بهترین بازیکن جهان را برای ۳ سال متوالی به خود اختصاص داده و در سال ۲۰۱۰ هم جایزه مرد سال فیفا را از آن خود کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات