رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی روش پس از جام جهانی حق دارد با هر فدراسیون و تیمی که می خواهد مذاکره کند اما ما سعی می کنیم قرارداد او را تمدید کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، علی کفاشیان در خصوص صحبت های قلعه نویی و اختلافش با اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: قلعه نویی در لیگ محروم شده و این تصمیم کمیته انضباطی است.

وی ادامه داد: قلعه نویی با من تماس گرفت و ناراحت بود از اینکه در آستانه دیدار آسیایی شان این اتفاق افتاد. ما هم خواستیم این رای را نگه دارند تا پس از بازی های استقلال اعلام شود اما آنها هم برای اعلام رای دلایل خودشان را داشتند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص خبر روزنامه «ایندپندنت» چاپ ایرلند، مبنی بر اینکه کارلوس کی روش برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایرلند ابراز علاقه کرده است، گفت: کی روش قطعا تا جام جهانی روی نیمکت تیم ملی خواهد بود و ایشان مسئولیتی که به عهده گرفته را انجام خواهد داد. کی روش پس از جام جهانی حق دارد با هر فدراسیون و تیمی که می خواهد مذاکره کند اما ما سعی می کنیم قرارداد او را پس از جام جهانی تمدید کنیم.

کفاشیان درباره اینکه گفته می شود کی روش در امارات حضور داشت و منتظر پرداخت قسط قرادادش برای ورود به ایران بود، عنوان کرد: نه این طور نیست. قسط کی روش پرداخت شده و فقط برای پرداخت آن یکسری مشکلات بانکی داشتیم. حالا هم که حامی مالی داریم هیچ مشکلی بابت پرداخت دستمزد کی روش نخواهیم داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات