در واکنش به حضور رمال در باشگاه راه آهن سورینت

مدیرعامل باشگاه راه اهن ضمن رد حضور رمال در این باشگاه گفت: هر کس بر اساس طینت خودش صحبت می کند.

به گزارش افکارنیوز ، صادقی رئیسی کیا درباره درج مطلبی در یکی از رسانه ها مبنی بر اینکه باشگاه راه آهن سورینت از یک رمال در قامت روانشناس استفاده می کند، گفت: از ابتدای فصل این برنامه را داشتیم تا در تمام تیم رده های سنی خود از روانشناس استفاده کنیم و به بازیکنانمان شناسنامه روانشناسی بدهیم؛ همین طور که به آنها شناسنامه پزشکی دادیم. این جزو اصول علمی و حرفه ای یک باشگاه است و نمی شود به نوشته یک روزنامه اصول علمی و حرفه ای را زیر پا گذاشت.

وی ادامه داد: هر کسی مانند طینت خودش صحبت می کند. قطعا افرادی را به کار می گیریم که اصول حرفه ای را بدانند و برای آن مدرک داشته باشند. همانطور که یک خبرنگار برای نشان دادن اینکه خبرنگار است مدرکی دارد یک روانشناس هم همین طور است.

مدیرعامل باشگاه راه آهن سورینت درخصوص شکست تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما نمایش مطلوبی ارائه دادیم. شما ببینید گل هایی که تراکتورسازی به ثمر رساند در چه شرایطی بود. هیچ کدام از آنها تاکتیکی نبود البته این اشکال به دفاع خودمان برمی گشت.

رئیسی کیا با بیان اینکه مشکل حال حاضر راه آهن سورینت مسئله گلزنی است عنوان کرد: تا پشت ۱۸ قدم خوب جلو می رویم اما تمام کننده نداریم. قطعا انتظار داریم بازیکنان هجومی مان خودشان را تقویت و اصلاح و از موقعیت ها استفاده کنند. اگر نتوانند این ماموریت را انجام دهند آن وقت باید به فکر تقویت خط حمله خود باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا ورزشگاه تختی برای راه آهن سورینت خوش یمن نیست، گفت: فکر نمی کنیم چنین چیزی وجود داشته باشد. واقعیت امر این است که ورزشگاه تختی امکان میزبانی از تمام تیم های لیگ برتری مخصوصا پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی را دارد. این ورزشگاه زمین مناسبی دارد و موقعیتش خوب است.

مدیرعامل راه آهن سورینت خاطرنشان کرد: ورزشگاه اکباتان برای چند دهه متعلق به باشگاه راه آهن بوده اما قراردادش با این باشگاه در پایان سال ۹۱ به اتمام رسید. برای انعقاد قرارداد جدید با این ورزشگاه کمی زمان طول کشید چرا که بحث تغییرات دولت به میان آمد. به خاطر همین با احتیاط و مزایده حدود ۲۰ روز پیش با این ورزشگاه قرارداد منعقد کردیم.

رئیسی کیا در مورد اینکه ورزشگاه تختی از نظر نور و اسکوربورد مشکل دارد، گفت: متاسفانه این مسئله وجود دارد و بازرسان AFC هم به ایران می آیند تا امکانات باشگاه ها را بررسی کنند. به خاطر همین ما حتما می خواستیم در نیم فصل اول یک بازی در اکباتان انجام دهیم تا اگر بازرسان به ورزشگاه تختی ایراد گرفتند استادیوم دیگری داشته باشیم تا مجوز حرفه ای مان باطل نشود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد دیگر بازی های راه آهن سورینت در ورزشگاه اکباتان برگزار شود، تصریح کرد: این موضوع به شرایط بستگی دارد و باید ببینیم کادر فنی چه نظری دارد اما اگر نواقص فنی ورزشگاه تختی به زودی برطرف نشود در اکباتان از تیم ها میزبانی می کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات