مدافع تیم فوتبال تیم پرسپولیس گفت: برای اینکه پایم به گلزنی باز شود یا باید نذر کنم.

به گزارش افکارنیوز ، محسن بنگر ابتدا در خصوص بدشانسی اش هنگام حملات پرسپولیس به سمت دروازه حریفان اظهار داشت: متاسفانه نمی دانم چه اتفاقی افتاده و واقعا نمی دانم در مورد عدم گلزنی ام در دیدارهای پرسپولیس چه حرفی بزنم. ضرباتی که می زنم همه تصور می کنند که وارد دروازه شده، اما به یک باره جهت توپ هایم تغییر می کند و وارد دروازه حریفان نمی شود.

وی افزود: واقعا نمی دانم چه کار کنم یا دیگر نباید جلو بروم و یا باید تصمیم جدیدی بگیرم. هر کاری می کنم پایم به گلزنی باز نمی شود، از تیر دروازه گرفته تا همه چیز مانع گلزنی ام می شود.

بنگر تاکید کرد: با این وضعیت باید نذر کنم تا که این مشکل حل شود. واقعا مانده ام چه حرفی بزنم یا در برخی از صحنه ها دروازه بانان حریف توپ هایی را از داخل چارچوب در می آورند که باور کنید باور کردنش سخت است. نمی دانم این یا شانس بد من است یا شانس خوب حریفان. البته من قبول دارم، فوتبال همین است. ولی من بابت گل نشدن توپ های خودم که بد هم آنها را نمی زنم واقعا مانده ام. انشاالله ختم به خیر شود.

وی در مورد بازی با صبا نیز گفت: ما بازی بسیار خوب و منطقی مقابل صبا انجام دادیم، ما ۴موقعیت ۱۰۰ درصد و چند موقعیت کمتر از ۱۰۰ درصد را داشتیم اما توپ های ما گل نشد.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: صبا تیم خوبی است اما باور کنید موقعیت ما خیلی خیلی زیاد بود، ما موقعیت شانسی و بازی بدون برنامه انجام ندادیم بلکه با برنامه ای که داشتیم حریف را تحت کنترل قرار دادیم. در همان ۱۰ دقیقه اول شما فیلم بازی را ببینید، واقعا نمی دانم چه حرفی باید زد. متاسفانه نشد به ۳ امتیاز برسیم ولی در کل بد نیست، گرفتن یک امتیاز بهتر از باخت بود، امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم و بد شانسی ها دست از سر ما بردارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات