اواخر هفته گذشته نیز اتفاق عجیبی در فدراسیون رخ داد که ماحصل درگیری لفظی مسئولین و یکی از طلبکاران بود. طلبکاری که برای زنده کردن پولش به فدراسیون مراجعه کرده بود، مثل همیشه پس از شنیدن پاسخ منفی برای وصول مطالباتش، با مسئول مربوطه درگیر شد و عصبانیت ناشی از این بحث و جدل، به بدحالی وی منجر شد.

گروه ورزشی - یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی که برای دریافت طلبش مراجعه کرده بود، کارش با اورژانس کشیده شد.

به گزارش افکارنیوز ؛ فدراسیون کشتی مدت هاست به محله بروبیای طلبکاران تبدیل شده و همه روزه تعداد قابل توجهی از طلبکارها برای دریافت مطالبات خود به این فدراسیون می روند اما با توجه به خالی بودن خزانه فدراسیون، دست خالی برمی گردند. همین مطالبات انباشته و البته مراجعین مکرر سبب شده تا مسئولین بخش مالی و اداری فدراسیون همه روزه فشار مضاعفی را متحمل شده و مجبور باشند تا با طلبکاران وارد جدل بشوند و همین مجادلات هر روزه و تکراری سبب اتفاقات عجیب و غیرمنتظره ای می شود. بعد از اینکه یکی از طلبکاران برای دریافت مطالبات خود پس از جر و بحث با مسئولین بخش اداری، متوسل به نیروی انتظامی شد، اواخر هفته گذشته نیز اتفاق عجیبی در فدراسیون رخ داد که ماحصل درگیری لفظی مسئولین و یکی از طلبکاران بود.

طلبکاری که برای زنده کردن پولش به فدراسیون مراجعه کرده بود، مثل همیشه پس از شنیدن پاسخ منفی برای وصول مطالباتش، با مسئول مربوطه درگیر شد و عصبانیت ناشی از این بحث و جدل، به بدحالی وی منجر شد. به گونه ای که آقای طلبکار کف فدراسیون دارز کشید و از حال رفت! مسئولین مربوطه نیز که به شدت ترسیده بودند، بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند تا پای اورژانس هم به فدراسیون باز شده و آمبولانس اورژانس طلبکار بی حال را به بیمارستان انتقال دهد!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات