در همه رشته های فوتبال حرف برای گفتن داریم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نمی توانستیم با هر اسپانسری برای حمایت از تیم های ملی قرارداد ببندیم.

به گزارش افکارنیوز ، علی کفاشیان در مراسم آیین رونمایی از حامی تیم های ملی فوتبال ایران گفت: امروز در آستانه کار جدیدی قرار داریم. سال های گذشته این موضوع مطرح بود که چرا تیم ملی اسپانسر ندارد.

وی افزود: نداشتن اسپانسر از کمبودهایی بود که در فدراسیون وجود داشت. در این سال ها کسانی بودند که تقاضا داشتند اسپانسر تیم ملی شوند ولی شأن تیم های ملی بالاست و ما نمی توانستیم با آن افراد و شرایط آنها کار کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: فوتبال ما در مرحله ای قرار گرفته که اکنون جزء بهترین های آسیا هستیم و در تمام رشته ها از جمله تیم های فوتبال ساحلی، امید، فوتسال و فوتبال و فوتسال بانوان حرف برای گفتن داریم. در رنکینگ استخراج شده آسیا اول هستیم و پس از ما تیم های ژاپن، کره جنوبی و استرالیا قرار گرفته اند.

کفاشیان با بیان اینکه این موفقیت ها حاصل تلاش و کوشش همه بوده است، تصریح کرد: امروز در خدمت کادر مدیریتی ائل خودرو ارس هستیم و بنا به وظیفه ای که داریم از هیئت رئیسه و اعضای جامعه فوتبال می خواهیم از حامی تیم های ملی حمایت کنند که قصد دارد به تیم های ملی ما کمک کند. وقتی صحبت از بازی تیم ملی می شود همه برای موفقیت آن متحد می شوند، این نشان از رشد فوتبال دارد.

وی عنوان کرد: رسانه های گروهی نیز باید کمک کنند تا کار تازه ای که آغاز شده، حمایت شود. این شروعی برای آینده روشن است و امیدواریم بتوانیم سال های بعد خواسته های مردم را بهتر اجرا کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات