مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه علی دایی علیه داوران جوسازی می کند، گفت: به نظرم پرسپولیس با یک گل شانسی بازی را به تساوی کشاند.

به گزارش افکارنیوز ، نادر فریادشیران در خصوص تساوی صبای قم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با وجود اینکه در تیم ما تغییرات زیادی ایجاد شده بود و ۴-۵ بازیکن اصلی خود را نداشتیم، با همین بازیکنان جوان جلوی پرسپولیس خوب بازی کردیم. متاسفانه روی بدشانسی گل خوردیم. با این حال به بازیکنان صبا دستمریزاد می گویم که با کمترین امکانات عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند.

وی افزود: تیمی که ۴۰ میلیارد هزینه کرده است با تیمی که ۵ میلیارد بسته شده، قابل مقایسه نیست. شما نگاه کنید تعویض های پرسپولیس هم بازیکنان ملی پوش بودند ولی ما از بازیکنان گمنام ۱۹ و ۲۰ ساله استفاده کردیم. ضمن اینکه ما در شهر خودمان هم مقابل پرسپولیس میهمان بودیم.

مربی صبای قم درباره این که علی دایی گفته بود پرسپولیس مقابل صبا به اندازه تعداد انگشتان دست فرصت داشته، خاطرنشان کرد: این دیگر به دیدگاه آقایان بستگی دارد ولی ما هم حداقل ۴ موقعیت صددرصد گل داشتیم که نیلسون دروازه بان پرسپولیس به خوبی آنها را گرفت.

فریادشیران همچنین درباره اینکه دایی بعد از بازی گفته بود تماشاگران پرسپولیس جواب مایلی کهن را داده اند، یاداور شد: متاسفانه علی دایی تماشاگران پرسپولیس را به نام خودش مصادره می کند در حالی که آنها تماشاگران پرسپولیس هستند نه تماشاگران شخصی. آیا اگر صندلی ها عوض می شد و مایلی کهن روی نیمکت پرسپولیس می ‍نشست، باز هم تماشاگران اینگونه شعار می دادند؟

وی با اشاره به اعتراضات زیاد علی دایی به داور مسابقه تاکید کرد: نمی دانم چرا دایی با وجود اینکه بیشترین جوسازی ها را علیه داوران دارد، اخراج نمی شود. دایی مرتب کنار زمین جوسازی می کرد و مایلی کهن پس از این جوسازی ها بود که کنار زمین رفت و به داور گفت ایشان حق اعتراض ندارد.

مربی صبا همچنین گفت: پرسپولیس در این بازی زیر توپ می زد در حالیکه همه بازیکنان آنها ملی پوش بودند. به نظرم گل پرسپولیس شانسی بود. البته آنها موقعیت هایی داشتند ولی اینطور نبود که ما هم بدون موقعیت و فرصت باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات