خداداد عزیزی اظهار داشت: تیم ملی قوی و خوب از دل یک لیگ پویا بیرون می اید به هر حال همه مربیان می گویند انتخاب بازیکن سلیقه ای است و کی روش هم قطعا این را می گوید.

به گزارش افکارنیوز ، پس از انتشار لیست عجیب و غریب کی روش که بازتاب زیادی در بین اهالی فوتبال داشت و خیلی ها به بعضی از نفرات اعلام شده خرده گرفتند حالا نوبت خداداد عزیزی اسطوره فوتبال کشورمان است. در همین رابطه عزیزی به خبرنگار سایت گل گفت: «شاید ما فوتبال را نمی فهمیم و یا این لیگی که برگزار می شود لیگ ایران نیست مگر می شود تیمی مثل فولاد با آن کیفیت نمایش بالایش و ارائه فوتبالی زیبا و داشتن بازیکن تاثیرگذاری که در این تیم وجود دارد نماینده ای در تیم ملی نداشته باشد. »

خداداد در ادامه گفت: «لیست تیم ملی را که نگاه می کنیم به اسم هایی برمی خوریم که در این مدت لیگ یا مصدوم بوده اند و یا در تیم های خودشان بازی نکرده اند و محروم بوده اند. چطور ممکن است این بازیکنان آن هم برای یک بازی دوستانه به تیم ملی دعوت شوند، کی روش نشان داد که علاقه ای به لیگ ندارد. »

عزیزی در پایان گفت: «این لیست توهین بزرگی به لیگ بود و شاید کی روش اصلا دوست نداشته است لیگ را ببیند چرا که او در ابتدا هم می گفت لیگ را تعطیل کنید اما مگر می شود لیگ نباشد. تیم ملی قوی و خوب از دل یک لیگ پویا بیرون می اید به هر حال همه مربیان می گویند انتخاب بازیکن سلیقه ای است و کی روش هم قطعا این را می گوید و من تنها می توانم به عنوان یک فوتبالیست و یک ایرانی برای تیم ملی وطنم آرزوی موفقیت کنم و به کسانی هم که حقشان بوده در این لیست باشند و نیستند می گویم که صبر کنند و تلاش خودشان کم نکنند و به خدا توکل کنند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات