هفته هشتم بوندس لیگا

تیم فوتبال هامبورگ با سرمربی جدید خود در خانه نورنبرگ به یک پیروزی پرگل دست یافت.

پرونده هشتم رقابت های بوندس لیگا شب گذشته (یکشنبه) با انجام ۲ بازی بسته شد. در یکی از این دیدارها نورنبرگ در خانه خود به مصاف هامبورگ رفت که در نهایت با نتیجه پرگل ۵ بر یک مقابل میهمان خود تن به شکست داد.

هامبورگ که به تازگی برت فن مارویک هدایتش را به عهده گرفته است در این دیدار توسط رافائل فن در فارت (دقیقه ۱۷) ، پی یر میکل لاسوگا (دقایق ۵۹،۶۲ و ۶۷) و تولگای ارسلان (دقیقه ۷۴) دروازه نورنبرگ را گشود. هامبورگ با این برد ۸ امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول رده بندی صعود کرد. نورنبرگ هم با ۵ امتیاز به مکان شانزدهم سقوط کرد.

در دیداری دیگر فرایبورگ در خانه خود پذیرای فرانکفورت بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت. برای فرانکفورت کریستین گونتر (دقیقه ۶۴- گل به خودی) و برای فرایبورگ هم نیکولاس هوفلر (دقیقه ۸۵) گلزنی کردند. در این بازی یوهانس فلوم که در دقیقه ۵۴ برای فرانکفورت به میدان آمده بود در دقیقه ۹۰ از زمین مسابقه اخراج شد.

با پایان هفته هشتم بایرن مونیخ با ۲۰ امتیاز صدرنشنین بوندس لیگا است و دورتموند با ۱۹ امتیاز (تفاضل گل ۱۴+) و بایرلورکوزن با ۱۹ امتیاز (تفاضل گل ۱۰+) در رده های دوم و سوم هستند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات