پدیده نیمکت نشین پرسپولیس در رادار استقلال

میلاد این روز ها از انتخاب پرسپولیس پشیمان است و در پی گرفتن رضایت نامه از این تیم است تا در نیم فصل از جمع سرخ ها جدا شود.

گروه ورزشی - میلاد غریبی پدیده فصل گذشته سایپا که یکی از اولین خریدهای علی دایی در فصل نقل و انتقالات بود برخلاف سایر جوان های جذب شده به پرسپولیس نظیر صادقیان و عالیشاه سرنوشت تاریکی داشت و نتوانست در پرسپولیس خوش بدرخشد و شاید فکرش را هم نمی کرد که در این تیم به یک نیمکت نشین صرف تبدیل شود.

به گزارش افکارنیوز ؛
غریبی تاکنون تنها در یک بازی آنهم در هفته چهارم برابر سایپا تیم سابقش در کرج یک نیمه برای پرسپولیس بازی کرده و بقیه ۱۳ هفته گذشته را روی نیمکت یا سکو گذرانده است. غریبی از این شرایط کاملا ناراضی است و از همین رو قصد دارد تا در نیم فصل پرسپولیس را ترک کند. این بازیکن جوان با توجه به اینکه در سایپا وضعیت خوبی داشت و به عنوان یکی از پدیده های لیگ معرفی شده بود، در تابستان با پیشنهاد استقلال نیز روبرو شده بود اما به دلیل حضور دایی در پرسپولیس، این تیم را انتخاب کرد اما اتفاقات رخ داده خیلی زود او را پشیمان کرد.

او این روز ها از انتخاب پرسپولیس پشیمان است و در پی گرفتن رضایت نامه از این تیم است تا در نیم فصل از جمع سرخ ها جدا شود. از سوی دیگر آبی ها که قصد دارند در نیم فصل دست به خانه تکانی گسترده در ترکیب خود بزنند، کماکان روی این بازیکن نظر دارند و غریبی نیز مشتاق است که با حضور در استقلال، خود را دوباره ثابت کند تا در سال جام جهانی شاید بتواند با حضور در تیمی دیگر مسافر جام جهانی شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات