بازیکن ایرانی تیم فوتبال سن خوزه ارث کوئیک از سرمربی موقت تیمش به شدت حمایت کرد.

به گزارش افکارنیوز ، پس از اینکه فرانک پالوپ در ماه ژوئن از سمت سرمربیگری تیم فوتبال سن خوزه کناره گیری کرد مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند هدایت تیمشان را به طور موقت به مارک واتسون، دستیار یالوپ بسپارند.

در نیم فصل اول این مربی ۴۳ ساله با سن خوزه ۹ پیروزی، ۵ شکست و ۲ تساوی کسب کرد تا نشان دهد می تواند در این تیم به موفقیت هایی دست یابد ولی ممکن است جایگاه او به خطر بیفتد و مربی دیگری جایگزین وی در این تیم شود.

سن خوزه که در حال حاضر در رده ششم جدول ۹ تیمی کنفرانس غرب لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) قرار دارد چهارشنبه شب (بامداد پنجشنبه به وقت تهران) به مصاف کولاردو رپیدز می رود. سن خوزه باید این بازی را با برد پشت سر بگذارد تا فاصله ۴ امتیازی اش با کولاردو را به یک امتیاز اختلاف کاهش دهد.

استیون بیت آشور، مدافع ایرانی- آمریکایی سن خوزه با اشاره به اینکه بازیکنان با واتسون آشنایی کامل دارند گفت: فکر می کنم همه شنیدن خبر تغییر احتمالی سرمربی شوکه شدند ولی ما همگی مارک را می شناسیم و قلبا او را دوست داریم. مارک مربی بزرگی است و از زمانی که در این پست منصوب شده هر آنچه از دستش برآمده برای سن خوزه انجام داده است پس صددرصد پشت واتسون هستیم و امیدواریم با او بتوانیم به پیروزی های خود ادامه دهیم.

مارک واتسون از سال ۲۰۱۰ به عنوان کمک مربی در ارث کوئیک مشغول به فعالیت بوده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات