مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: بازیکن ما در بازی مقابل تراکتورسازی به ما خیانت کرد.

به گزارش افکارنیوز ، اکبر ایرانمنش درباره بحث این روزهای فوتبال ایران مبنی بر وجود تبانی اظهار داشت: اگر کسی چیزی می داند واقعیت را بیان کند تا فوتبال به سمت پاک شدن برود. واقعا اگر چنین مسائلی وجود دارد باید همه برای پاک کردن آن دست به کار شوند و مقررات جمهوری اسلامی را در محیط کار خود حکمفرما کنند تا کارها در کمال صداقت انجام شود.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در واکنش به ورود مجلس به مسئله تبانی در فوتبال تاکید کرد: امیدوارم این ورود تاثیرگذار باشد و قانونگذاران قوانینی را وضع کنند تا در فدراسیون هایی که چنین کارهایی انجام می شود تحقیق و تفحص صورت بگیرد و در نهایت روسای فدراسیون ها برکنار شوند چون اگر رئیسی فاسد باشد به کارمندانش هم منتقل می شود و اگر کارمندی فاسد باشد این فساد را به رئیسش منتقل می کند.

ایرانمنش در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون با چنین مواردی از نوع تبانی و فساد در فوتبال روبه رو شده است یا خیر گفت: در مورد مسئله داوری تا به حال تجربه ای نداشتم و صحبتی مطرح نشد اما موردی بوده که بازیکن ما خیانت کرده است. یادم می آید سال ۸۳ که مدیرعامل مس کرمان بودم در بازی با تراکتورسازی تبریز آن هم در شرایطی که هفته های پایانی لیگ دسته اول را پشت سر می گذاشتیم یک مدافع تیم ما در نیمه اول ۴ بار به مهاجم حریف «راه» داد تا به سمت دروازه ما برود و دقیقا ما در نیمه اول ۴ گل از تراکتورسازی دریافت کردیم.

وی ادامه داد: بین نیمه بازی به رختکن رفتم و به بازیکنانم گفتم نانی که به خانه می برید حرام است چون خیانت می کنید. بعد از آن بود که در دو بازی پایانی لیگ یک مرحوم مهدی محمدی به من گفت که بازیکنان کارهایی انجام می دادند که من نمی توانم دیگر در این تیم کار کنم. به خاطر همین بود که مربی مان را عوض کردیم و پس از پایان لیگ من تمام تیم را اخراج کردم.

مدیرعامل باشگاه مس خاطرنشان کرد: یادم می آید مرحوم گوهرخانی مدیرعامل وقت تراکتورسازی بعد از لیگ با من تماس گرفت و گفت که فلان بازیکن خوب است؟ من هم گفتم بازیکن خوبی است اما آدم خائنی است. بعد از این گوهرخانی به من گفت شنیدم این بازیکن خدمت زیادی به تراکتورسازی کرده، من هم در جواب گفتم وقتی تیم شما به ما ۴ گل زده یعنی به تراکتورسازی خدمت کرده است!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات