هدایتی:

مالک باشگاه استیل آذین گفت: واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال محال است.

به گزارش افکارنیوز ، حسین هدایتی بعد از مراسم تقدیر از قانون مداران فوتبال درباره بی اخلاقی در فوتبال گفت: دایی، مایلی کهن و قلعه نویی همه از دوستان خوب من هستند. آنها باید بدانند که تمام اعمال و رفتارشان در این کشور تحت نظر جوانان است. این افراد اسطوره هستند و باید بدانند الگوی جوانان هستند. باید سعی کنند به جوانان آموزش اخلاق بدهند.

وی افزود: باید با همدیگر مهربان تر باشند؛ فوتبال ارزش این مسائل را ندارد و باید سعی کنند بیشتر رفیق باشند و از غیبت و تهمت پرهیز کنیم. چنین رفتاری شایسته فرهنگ ما نیست که بزرگان ما علیه هم صحبت کنند. امیدوارم از چنین رفتارهایی دوری شود و شرایط و بستر برای فوتبال پاک فراهم شود.

مدیرعامل استیل آذین درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: واگذاری این دو باشگاه محال است چون متعلق به مردم و حاکمیت هستند و نمی توان آنها را خصوصی کرد؛ البته افراد عاشقی وجود دارند که حاضرند این مسئولیت را قبول کنند.

هدایتی درباره اختلافش با مدیرعامل ملوان گفت: اختلافی با درودگر ندارم تنها اختلاف حسابی داشتیم که حل شد. برای تیم ملوان هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم زودتر از انتهای جدول فاصله بگیرد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات