گلایه صالحی امیری به رویانیان؛

صالحی امیری عملکرد محمد رویانیان را مورد انتقاد قرار داد و به ویژه از مصاحبه های سریالی، فراوان و بعضا جنجالی وی در رسانه ها گلایه کرد و به او گفت: «سردار، واقعا خسته نمی شی این همه مصاحبه می کنی؟ !

گروه ورزشی - چندی پیش اعضای هیات مدیره پرسپولیس به دیدار دکتر صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان رفتند و جلسه ای چند ساعته با نفر اول ورزش کشور برگزار کرده و علاوه بر ارائه گزارش کار، مشکلات و موانع موجود را به طور اجمالی، به گوش سرپرست وزارتخانه رساندند.

به گزارش افکارنیوز ؛ در این دیدار که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید، صالحی امیری نیز نقطه نظرات خود را به اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ارائه کرد و قول داد تا برای رفع موانع و مشکلات موجود به هسته مدیریتی پرسپولیس کمک کند اما در این جلسه مهم ترین و جالب ترین نکته، اعتراض ملایم صالحی امیری به محمد رویانیان مدیرعامل سرخ ها بود. صالحی امیری عملکرد محمد رویانیان را مورد انتقاد قرار داد و به ویژه از مصاحبه های سریالی، فراوان و بعضا جنجالی وی در رسانه ها گلایه کرد و به او گفت: «سردار، واقعا خسته نمی شی این همه مصاحبه می کنی؟ ! من تعجب می کنم با این همه مصاحبه، کی وقت می کنی به امور باشگاه برسی؟ ! » رویانیان نیز در پاسخ به صالحی امیر، هدف خود را از مصاحبه های فراوان عشق به هواداران! و البته در جریان گذاشتن هواداران به آخرین اخبار باشگاه را عنوان کرد و قول داد از این پس کمتر گفتگو کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات