تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که تنها ۱۵ بازیکن در آن حاضر بودند و همچنان خبری از ساموئل در تمرینات این تیم نبود.

 به گزارش افکارنیوز ، تمرین امروز استقلال ساعت ۱۶: ۱۰ در کمپ ناصر حجازی آغاز شد. امیر قلعه نویی با ۱۰ دقیقه تاخیر درمحل تمرین حاضر شد.

۲۰ دقیقه نخست تمرین استقلال را حرکات کششی، دویدن از میان موانع و حرکات استقامتی به مدت ۲۰ دقیقه و با نظارت امیر حاج قاسم بدن ساز استقلال پیگیری شد.

در تمرین امروز منصور پورحیدری، سیروس دین محمدی، میرشاد ماجدی و کلیه اعضای کادرفنی استقلال حاضر بودند و از سوی دیگر تنها ۱۵ بازیکن استقلال در تمرین امروز حضور داشتند.

به جز ملی پوشان استقلال، جمشیدیان، قاضی و ساموئل هم در تمرین امروز حاضر نبودند.

گفته می شود احمد جمشیدیان با اطلاع کادرفنی در تمرین حاضر نبود و محمد قاضی نیز به دلیل مصدومیت موفق به حضور در تمرین امروز نشد. به گفته دکتر نوروزی، تست نهایی از وضعیت قاضی روز شنبه انجام می شود.

جی لوید ساموئل هم که قرار بود نهایتا تا دوشنبه خود را به کادرفنی استقلال معرفی کند وضعیت مبهمی دارد و مشخص نیست چه زمانی به آبی ها می پیوندد.

بخش دوم تمرین امروز را بازی آقا وسط در قالب دو گروه به مدت ۱۵ دقیقه تشکیل داد.

در طول تمرین امروز حمید بابازاده به همراه مهدی رحمتی تمرینات اختصاصی را انجام دادند.

فرهاد مجیدی در تمرین امروز به صورت اختصاصی با بدنساز استقلال تمرین کرد و بعد از ۴۰ دقیقه به سمت امیر قلعه نویی رفت و کنار او نشست و نظاره گر تمرین آبی پوشان شد.

در حالی که ۴۵ دقیقه از تمرین استقلال گذشته بود، بازیکنان این تیم به مدت ۱۵ دقیقه در قالب دو گروه مدافع و مهاجم و با نظارت مجید صالح کارشان را ادامه دادند. در این تمرین بازیکنان مهاجم باید تلاش می کرد تا از مدافع پیش روی خود بگذرد و دروازه را باز کند.

۱۵ دقیقه پایانی تمرین استقلال را فرار رو به جلو تشکیل داد. در این تمرین مجید صالح با یک پاس در عمق برای هافبک کناری استقلال او را صاحب توپ می کرد و این بازیکن باید توپ را روی دروازه ارسال می کرد و در این میان مهاجمان استقلال تلاش می کردند تا روی سر مدافع این تیم با ضربه سر دروازه را باز کنند.

تمرین امروز استقلال ساعت ۱۷: ۲۵ به پایان رسید و آبی ها فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین خود را پیگیری می کردند.

از تمرین امروز استقلال چیزی حدود ۲۰ تماشاگر دیدن کردند.

انتهای پیام
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات