وضعیت تیم بسکتبال دانشگاه هم روشن شد؛

بالاخره وضعیت تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با سرمربیگری مهران شاهین طبع برای فصل آینده سوپرلیگ بسکتبال مشخص شد. تیم دوم تهران امسال با دو تغییر بزرگ در لیگ شرکت می کند.

به گزارش افکارنیوز ، تیم بسکتبال دانشگاه آزاد که هر سال زودتر از بیشتر تیمهای لیگ وضعیت حضور در سوپرلیگ را مشخص می کرد امسال به دلیل تغییرات مدیریتی تا حدود یک ماه به آغاز بازیها در برزخ ماندن یا نماندن در سوپرلیگ قرار داشت تا در نهایت دادکان مسئول جدید تربیت بدنی دانشگاه در مورد ماندن در لیگ بسکتبال به مسئولان تیم اطمینان داد.

بعد از این جریان بودجه تیم هم طی روزهای گذشته تصویب و قرار بر این شد که دانشگاه امسال با بودجه ای مناسب و همچنین اجازه جذب بازیکنان خارجی در سوپرلیگ بسکتبال شرکت کند.

دانشگاه آزاد که امسال هم تحت هدایت مهران شاهین طبع سرمربی فصل قبل خود قرار دارد از فردا ۱۹ مهر به طور رسمی تمرینات پیش فصل را با بازیکنان فصل قبل و چند بازیکن مورد نظر برای فصل جدید آغاز می کند.

عامری سرپرست تیم در مورد بازیکنان این فصل تاکید کرد: تمام بازیکنان سال قبل ما قراردادهای دو ساله بسته بودند. اگر با هر کدام از آنها به توافق نرسیدیم، خودمان اجازه جدایی را صادر می کنیم. اگر بازیکنی تا به حال با تیم دیگری قرارداد بسته، کارش غیرقانونی است. در مورد بازیکنان جدید هم شاهین طبع سرمربی تیم بعد از شروع تمرینات نظر می دهد.

سالن اختصاصی در حکیمیه

علاوه بر مجوز جذب بازیکن خارجی که در چند سال گذشته یکی از مشکلات تیم دانشگاه در لیگ بسکتبال بود، تصمیم دیگری هم برای فصل جدید گرفته شد.

تیم دانشگاه که در میانه فصل قبل هم درخواست میزبانی در سالن اختصاصی خود را داشت برای فصل جدید از سوی فدراسیون اجازه میزبانی در سالن دانشگاه آزاد در حکیمیه را گرفت و به این ترتیب میزبانی های این تیم در فصل جدید از سالن آزادی به سالن اختصاصی منتقل می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات