تاپول نگیرد بر نمی گردد

گفته می شود که ساموئل قبل از ترک تهران به همبازیانش گفته تا زمانی که پولی نگیرد به ایران بر نمی گردد و این نکته را به مدیربرنامه هایش خبر داده تا او به گوش مسئولان باشگاه برساند.

گروه ورزشی - جی لوید ساموئل هافبک ترنیداد و توباگویی استقلال همانند سایر بازیکنان استقلال بابت عدم دریافت مطالباتش از استقلال دلخور است و از همین رو برای مقابله با باشگاه و دریافت آن تصمیم عجیبی گرفته است.

به گزارش افکارنیوز ؛
ساموئل که بعد از بازی برگشت استقلال مقابل اف سی سئول کره جنوبی در لیگ قهرمانان استقلال و حذف آبی ها از تعطیلی لیگ استفاده کرد و از باشگاه مرخصی گرفت تا چند روزی در زادگاهش سپری کند. ساموئل قرار بود که در هفته جاری و با آغاز دور جدید تمرینات آبی ها به تهران بازگردد و خود را به کادر فنی استقلال معرفی کند تا در تمرینات تیمش شرکت کند اما تاکنون به تهران نیامده و غایب بزرگ تمرینات تیمش محسوب می شود.

ظاهرا این غیبت بدون هماهنگی قبلی بوده و کادر فنی و مدیریتی استقلال از این بازیکن بی اطلاع است و نمی دانند چرا در موعد مقرر بازنگشته است. گفته می شود که ساموئل قبل از ترک تهران به همبازیانش گفته تا زمانی که پولی نگیرد به ایران بر نمی گردد و این نکته را به مدیربرنامه هایش خبر داده تا او به گوش مسئولان باشگاه برساند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات