پس از موضع گیری صریح علیپور علیه سرمربی استقلال گمانه زنی ها حاکی از آن است که شاید قربانی بعدی پرونده فساد در فوتبال ایران امیر قلعه نویی باشد.

به گزارش افکارنیوز ، مشکلات علیپور و امیر قلعه نویی خیلی جدی تر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می رسید. دیبر ستاد منشور پیش تر مدعی شده بود چیزهایی در مورد امیر قلعه نویی می داند که اگر بگوید، سیل خواهد آمد! در مقابل اما سرمربی استقلال هم بیکار ننشست و علیپور را به دریافت عسل و کت و شلوار متهم کرد.

بعد از چند ماه که به نظر می رسید این اختلاف عجیب فراموش شده است، حالا افشاگری دایی علیه داوران آلوده، دوباره شعله های جنگ را بین امیر و شیخ فدراسیون برافروخته است.

در همین راستا بعد از حضور قلعه نویی در کمسیون اصل نود، علیپور در اظهار نظری باور نکردنی این مساله را مورد انتقاد قرار داد: «مجلس از دعوت چهره های مساله دار پرهیز کند. افراد پاک می توانند به حل این پرونده کمک کنند. »

اگرچه سرمربی استقلال طی هفته های اخیر سعی کرده خودش را از هیاهوی تبانی دور نگه دارد و دایما از پاکی فوتبال ایران و داورانش دفاع کند، اما ظاهرا رفته رفته پای او هم به این جنجال باز خواهد شد.

اظهار نظر صریح و کم سابقه دبیر ستاد منشور علیه قلعه نویی در حالی رخ می دهد که علیپور از بررسی های بیشتر و دستیابی به نتایج جدیدتر در ماجرای تبانی خبر داده بود.

فراموش نکنیم در ابتدای همین فصل علیپور ضمن دعوت از نظری و جمشیدیان به فدراسیون، برای مدتی مانع از همکاری این دو نفر با استقلال شده بود؛ بازیکنانی که انتقال شان به جمع آبی پوشان تا حدودی شبهه برانگیز به نظر می رسید. آیا قربانی بعدی این کاوش ها شخص امیر قلعه نویی است؟

لازم به ذکر است که اگر بی گناهی قلعه نویی در پرونده عیان شود با بهتانی که کلانتر شهر به وی زده است مشخص می شود که اغراض شخصی در احکام صادر شده دخیل است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات