یک بازیکن نسبتا مطرح فوتبال مدعی شد که برای حضور در یک تیم لیگ برتری ۲۰۰ میلیون تومان باج داده است.

به گزارش افکارنیوز ، این روزها بحث ناپاکی سوژه اول فوتبال ایران است و همه در مورد زد و بندهای پشت پرده سخن می گویند.

برخی از اهالی فوتبال نیز گوشه ای از ارتباطات ناسالم فوتبال را رو می کنند اگرچه برخی می گویند این افشاگری ها در نهایت به ضرر خود فوتبال است اما متاسفانه این ها مشتی از نمونه خروارواقعیت فوتبال ایران است.

یکی از بازیکنان نسبتا مطرح فوتبال ایران نیز در گفت و گو با دانا اظهار داشت: آقای مربی مشهور خیلی راحت ۲۰۰ میلیون تومان از قرارداد ۴۸۰ میلیون تومانی را از من گرفت. او قبل از عقد قرارداد با باشگاه از طریق یک واسطه به من گفت فقط در صورتی که ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کنم.

می توانم در تیم این مربی حضورداشته باشم.

س. الف در ادامه صحبت هایش به واقعیت تلخی هم اشاره می کند و می گوید: قرار بود در این فصل هم با این مربی به تیم جدیدش بروم اما ظاهرا او در تیم جدید دیگر نمی توانست به راحتی از من کسب درآمد کند و زیر ذره بین رسانه ها قرار می گرفت و به همین دلیل هم با وجود وعده قبلی خود به من پیغام داد که نمی تواند من را با خودش به این تیم ببرد.

به گزارش دانا، در سال های گذشته برخی از مربیان به دلیل همین روابط ناسالم ممنوع الکار شدند و ظاهرا باید خانه تکانی جدیدی در فوتبال ایران انجام شود و دوباره برخی مربیان به دلیل درآمدهای نامشروع خود از فعالیت منع شوند!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات