سرمربی آرژانتینی تیم ملی کلمبیا پس از صعود تیمش به مرحله پایانی جام جهانی گفت: به شاگردانم افتخار می کنم چون از یک گروه دشوار بلیت سفر به برزیل را کسب کردند.

به گزارش افکارنیوز ، در ادامه دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در منطقه آمریکای جنوبی بامداد امروز (شنبه) کلمبیا در خانه خود مقابل شیلی به نتیجه تسای ۳ بر ۳ دست یافت تا با ۲۷ امتیاز به دور پایانی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صعود کند.

خوزه پکرمن، سرمربی کلمبیا پس از صعود تیمش به جام جهانی گفت: از اتفاقی که برای مان در این بازی افتاد غافلگیر شدم، چون در مدت زیادی از این بازی به شدت از سوی حریف تحت فشار بودیم. به تیمی که دارم خیلی افتخار می کنم. به ندرت دیده ام تیم ملی اینچنین از حریف خود ۳ بر صفر عقب بیافتد و بتواند به بازی برگردد.

کلمبیا در این دیدار ابتدا ۳ بار دروازه اش توسط آرتور ویدال (۱۹ - پنالتی) و الکسیس سانچس (۲۲ و ۲۹) باز شد ولی در ادامه موفق شد توسط گل هایی که تئوفیلو گوئتیرس (۶۹) و رادامل فالکائو (۷۵ - پنالتی و ۸۴ - پنالتی) وارد دروازه شیلی کردند جبران نتیجه کند.

سرمربی آرژانتینی کلمبیا تصریح کرد: به تمام دنیا می گویم که می خواهم از موفقیت به دست آمده لذت ببرم، چون ما در یک گروه فوق العاده دشوار واجدالشرایط حضور در مرحله پایانی جام جهانی شدیم. وقتی نگاه می کنیم و می بینیم که برخی تیم ها برای مشخص شدن تکلیف شان باید منتظر روز آخر این مسابقات باشند نشان می دهد که کارمان را به خوبی انجام داده ایم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات