مربی سال های دور تیم ملی فوتبال ایران گفت: من نمی خواهم درباره ی مایلی کهن صحبت کنم؛ چون دوست ندارم اعصاب خودم را خراب کنم. فقط دوست دارم با او چهره به چهره صحبت کنم و نه در رسانه ها!

به گزارش افکارنیوز ، اصغر شرفی درباره درگیری دایی و مایلی کهن گفت: من مایلی کهن را اصلا نمی شناسم و دلیل آن مفصل است. ما یک دایی بیشتر نداریم کسی که نه چکش تا حالا برگشته و نه مال و زمین کسی را خورده است و نه از بازیکنی پول گرفته است بلکه تنها با لیاقت و توانایی که دارد به این جا رسیده است و به همین علت یک عده چشم دیدن او را ندارند.

شرفی خاطرنشان کرد: مربیان زیادی هستند که چک هایشان در دست مردم است و به دلیل این که رابطه هایی دارند، کسی صدایش درنمی آید. مربیانی هستند که از بازیکن پول می گیرند و آزادانه می گردند و یا مربیانی وجود دارند که کارها غیراخلاقی و خلاف می کنند ولی آزاد هستند. آن وقت شما از دایی ایراد می گیرید که افتخار این مملکت است؟

این پیشکسوت فوتبال اظهار کرد: من نمی خواهم درباره ی مایلی کهن صحبت کنم؛ چون دوست ندارم اعصاب خودم را خراب کنم. فقط دوست دارم با او چهره به چهره صحبت کنم و نه در رسانه ها!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات