سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۸ سال (جوانان) ایران با اشاره به اینکه طبیعی بود تیمش بازی هجومی که مقابل لبنان انجام داده، برابر عربستان انجام ندهد، گفت: توانستیم بعد از به ثمر رساندن گل، بازی را کنترل کنیم و جوانان ایران هم تا آخرین لحظه برای رسیدن به پیروزی جنگید.

به گزارش افکارنیوز ، رحیم میرآخوری بعد از پیروزی تیم فوتبال جوانان ایران برابر عریستان و صعود به عنوان تیم برتر گروه D به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جوانان زیر ۱۹ سال آسیا بود، در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان ایران با توکل به خدا توانستند در این سه مسابقه، خصوصا در بازی مقابل عربستان که مهم و سرنوشت ساز بود، پیروز شوند.

وی ضمن تشکر از بازیکنان تیم ایران و تمامی کسانی که در این چند ماه برای آماده سازی تیم زحمت کشیدند، افزود: دو تیم ایران و عربستان دو بازی در فاصله زمانی کم انجام دادند ولی دیدیم از نظر بدنی هیچکدام از تیم ها کم نیاوردند. ضمن اینکه تیم ایران تا آخرین لحظه برای رسیدن به پیروزی و موفقیت جنگید.

سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۸ سال (جوانان) ایران ادامه داد: این طبیعی بود بازی هجومی که مقابل لبنان انجام دادیم، برابر عربستان انجام ندهیم زیرا ما نیاز به برد داشتیم و توانستیم بعد از به ثمر رساندن گل، بازی را کنترل کنیم. البته عربستان هم بازی خوبی را انجام داد ولی ما عربستان را خوب آنالیز کرده بودیم و می دانستیم می خواهند به عمق دفاع ایران حمله کنند. ما توانستیم سیستم دفاعی را خوب چیده و مهاجمان عربستان را کنترل کنیم.

میرآخوری همچنین خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی با مرحله نهایی کاملا فرق می کند و ما مراحل استعدادیابی را در تمام نقاط کشور انجام خواهیم داد و از بازیکنان نوجوانان نیز که چند روز دیگر در مسابقات جام جهانی شرکت می کنند، می توانیم بهره ببریم.

وی در ادامه دلیل تعویض سردار ازمون را افت بدنی عنوان کرد و گفت: ما سریع اقدام به تعویض سردار کردیم و او را به بیمارستان متتقل کردند.

سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۸ سال (جوانان) ایران در پایان میزبانی کرمان در مسابقات گروه D قهرمانی جوانان زیر ۱۹ سال آسیا را خیلی خوب دانست و گفت: مسئولان برگزاری مسابقات با ما همکاری خوبی داشتند و از همه هوادارن و فوتبال دوستان کرمانی به دلیل حمایت هایشان از تیم جوانان ایران تشکر می کنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات