تیم فوتبال جوانان ایران با برتری مقابل عربستان در آخرین دیدار مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا به عنوان صدرنشین گروه D با اقتدار به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.

به گزارش افکارنیوز ، مرحله انتخابی رقابتهای فوتبال قهرمانی جوانان آسیا عصر امروز یکشنبه با برگزاری یک بازی در گروه D پیگیری شد که طی آن دو تیم فوتبال زیر ۱۸ سال (جوانان) ایران و عربستان در حساس ترین بازی این گروه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ایران با برتری یک بر صفر مقابل حریف خود به طور مسقیم راهی مرحله نهایی این مسابقات شد.

در این مسابقه که از ساعت ۱۷: ۳۰ امروز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، سعید آقایی در دقیقه ۳۸ و روی یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه عربستان را باز کرد تا این دیدار حساس با برتری شاگردان رحیم میرآخوری به پایان برسد.

شاگردان رحیم میرآخوری با این برد ۹ امتیازی شدند و به عنوان تیم اول گروه D به مرحله نهایی این رقابتها که در سال ۲۰۱۴ به میزبانی میانمار برگزار می شود، راه پیدا کردند. تیم کشورمان پیش تر مقابل تاجیکستان و لبنان برنده شده بود. عربستان هم با ۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و برای صعود به مرحله نهایی باید منتظر نتایج دیگ گروه ها باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات