مدیرورزشی یوونتوس اعتراف کرد این باشگاه ستاره بلژیکی شیاطین سرخ را زیر نظر گرفته و در صورت امکان برای جذب وی دست به کار خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز ، جوزپه ماروتا اعلام کرد نگرانی سران منچستریونایتد بابت از دست دادن عدنان یانوزای، هافبک هجومی بلژیکی و با استعدادشان طبیعی است، چرا که یوونتوس در نظر دارد همانطور که پل پوگبا را از چنگ شیاطین سرخ خارج کرد، یانوزای را نیز برای پیوستن به این تیم ایتالیایی وسوسه کند.

یوونتوس ۲ فصل پیش پوگبا را با پرداخت رقمی ناچیز برای فسخ قراردادش که در سال ۲۰۱۲ خاتمه پیدا می کرد، از منچستریونایتد خرید و او را به جایی رسانده است که گفته می شود ارزشی بالغ بر ۴۰ میلیون یورو دارد.

اکنون عدنان یانوزای ۱۸ ساله به هدف جدید بانوی پیر تبدیل شده است، چرا که این بازیکن بلژیکی مدتی است با بازی های درخشان خود، به خصوص در پیروزی ۲ بر یک هفته هشتم منچستریونایتد در خانه ساندرلند که هر ۲ گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند، توانایی هایش را به همه نشان داده است. قرارداد یانوزای در ماه ژوئن سال ۲۰۱۴، یعنی در پایان فصل جاری به پایان می رسد و یوونتوس بار دیگر نگاهش را به اولدترافورد دوخته است.

ماروتا در گفت وگویی با روزنامه توتواسپورت ایتالیا در پاسخ به این سوال که آیا منچستریونایتد نگران تکرار سناریوی انتقال پوگبا در مورد یانوزای است، گفت: فکر می کنم اینطور باشد اما آنها حق دارند که نگران باشند چون حقیقتش را بخواهید من نمی فهمم که چطور در حالی که تنها ۸ ماه تا پایان قرارداد بازیکن شان مانده است هنوز نتوانسته اند آن را تمدید کنند.

ماروتا افزود: یانوزای از آن دسته بازیکنانی است که بازی اش از کیفیت بالایی برخورددار بوده و نشان داده که آینده درخشانی در انتظار او است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات