اینتر خانواده ای است که عشقم به آن حقیقی است

کاپیتان کهنه کار نراتزوری از مارکو تاردلی به عنوان بدترین و از آقای خاص به عنوان بهترین سرمربی که در ۲۰ سال حضورش در این تیم داشته یاد کرد.

به گزارش افکارنیوز ، خاویر زانتی در گفت وگو با شبکه TG۱ نگاهی به دوران طولانی مدت حضورش در اینتر و همچنین مربیانی که در این مدت با آنها کار کرده، انداخت. او گفت: داستان زندگی من در اینتر، یک داستان عاشقانه بی پایان است. من هرگز دست از تشکر از خانواده موراتی (رئیس باشگاه) و هواداران به خاطر محبتی که از روز اول به من نشان دادند نمی کشم. اینتر خانواده ای است که عشقم به آن حقیقی است.

زانتی در پاسخ به سوالی درباره مربیانی که طی ۲ دهه حضورش در جوزپه مه آتزا داشته است، خاطر نشان کرد: روبرتو مانچینی آن سرمربی بود که من زیر نظرش دوره جدیدی را در اینتر آغاز کردم و باید بگویم که کارش عالی بود. مارچلو لیپی هم هر آنچه لازم بود انجام داد تا اینتر را به تیمی بزرگ تبدیل کند اما متاسفانه او به هدفش نرسید. البته این تقصیر او نبود چون شرایط در دوره مربیگری او بسیار پیچیده شده بود. من از اظهارنظر او که گفته بود می خواسته به پشت بازیکنان اینتر لگد بزند، آزرده خاطر شدم. به نظر من اینگونه اظهارنظر کردن راه مناسبی برای توصیف رفتار با بازیکنان این تیم نبود. هر کسی ممکن است اشتباه کند اما مهم این است که از چه راهی برای تصحیح اشتباهات آن فرد استفاده شود.

زانتی افزود: برای هکتور کوپر هم متاسفم، چون دوره مربیگری او در اینتر پایان خوشی نداشت. او یک مربی قابل اعتماد و با ظرفیت بود که در روز آخر اسکودتو را از دست داد.

کاپیتان اینتر سپس بدترین سرمربی دوران بازیگری اش در این تیم را انتخاب کرد. وی تصریح کرد: در یک سالی که مارکو تاردلی هدایت تیم را بر عهده داشت، وضعیت ما بسیار سخت و پیچیده شده بود. ما در دربی ۶ - صفر به میلان باختیم و آن روز یک چیز از هم پاشید. اینکه آیا تاردلی بدترین مربی اینتر بود یا نه را نمی دانم اما مطمئنم او مربی بود که کمترین علاقه را نسبت او داشتم.

زانتی از ژوزه مورینیو هم به عنوان بهترین مربی اش در اینتر نام برد. مورینیو همان مربی بود که زانتی همراه وی در سال ۲۰۱۰ در سری A، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی ایتالیا را برد. زانتی خاطرنشان کرد: مورینیو یک قهرمان بود که در ۲ سال مربیگری اش در اینتر به ریزترین جزئیات توجه می کرد. او همیشه در قلب هواداران اینتر خواهد ماند.

مدافع نراتزوری در آخر یکی از جالب ترین خاطرات دوران بازیگری اش در اینتر را فاش کرد. او گفت: سال ۲۰۱۰ وقتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم، جام را با خود به رختکن بردم، کنار کمدم گذاشتم و شروع به حرف زدن با آن کردم. به جام گفتم «مدت ها بود دنبالت می گشتم و بالاخره به چنگ ات آوردم» .
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات