ماجدی؛

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «برخی بازیکنان هنوز با تیم هایشان قرارداد دارند و ما هم به فکر جذب چنین بازیکنانی نیستیم. »

به گزارش افکارنیوز ، میرشاد ماجدی در خصوص احتمال بازگشت رحمتی به تیم ملی اظهار داشت: «به دلیل حضورم در بازی های نوجوانان ایران و عربستان در شهر کرمان اطلاعی از این مسائل ندارم اما بازگشت رحمتی به تیم ملی مبارک بوده و به نفع این گلر و تیم ملی است. »

ماجدی افزود: «ما باید از تمام پتانسیل بازیکنان استفاده کنیم. رحمتی بازیکن با اخلاق و حرفه ای فوتبال ما است و با بازگشتن می تواند کمک زیادی به تیم ملی کند. »

وی در مورد زمان واگذاری باشگاه استقلال اظهار داشت: «مجلس باید این طرح را تصویب کند و از طریق وزارت ورزش باید پیگیری شود به همین دلیل مدتی طول می کشد تا اقدامات لازم انجام شود. »

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات مالی استقلال و عدم حضور ساموئل در تمرینات تیم به دلیل مشکلات مالی تصریح کرد: «فتح الله زاده مدیریت باشگاه اقدامات لازم را برای رفع مشکلات مالی انجام می دهد و هر اتفاقی در این خصوص رخ دهد فتح الله زاده می داند چگونه با آن رو به رو شود. »

ماجدی ادامه داد: «ساموئل هم مشکلش تا چند روز آینده حل می شود و در تمرینات تیم استقلال حضور پیدا می کند. »

وی با توجه به این که به زمان نقل و انتقالات نیم فصل نزدیک می شویم در خصوص جذب بازیکنان جدید اظهار داشت: «تقریباً ۵ هفته تا نیم فصل زمان داریم بنابراین همان زمان تصمیم می گیریم که چه بازیکنی را جذب کنیم. زیرا برخی بازیکنان هنوز با تیم هایشان قرارداد دارند و ما هم به فکر جذب چنین بازیکنانی نیستیم. »

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان درباره بازی تدارکاتی استقلال خاطرنشان کرد: «ما امروز با تیم نفتون از لیگ دسته ۲ دیداری تدارکاتی انجام می دهیم تا بازیکنان تاکتیک های مد نظر سرمربی را مقابل این تیم اجرا کنند و برای مسابقات لیگ برتر آمادگی بیشتری به دست آورند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات