تیم پرسپولیس در پایان هفتۀ دوازدهم لیگ سیزدهم با ۲۱امتیاز در ردۀ ۵قرار دارد و نسبت به لیگ گذشته از شرایط بهتری در جدول برخوردار است.

به گزارش افکارنیوز ، تیم پرسپولیس تهران در لیگ دوازدهم و تا پایان هفتۀ دوازدهم در جایگاه یازدهم قرار داشت و از ۱۲ بازی انجام دادۀ خود تنها به ۲ پیروزی رسیده بود و ۵ بازی خود را با مساوی به پایان رسانده بود و از این ۱۲بازی خود ۴بازی را به حریفان خود واگذار کرده بود.

این تیم از لحاظ خط حمله خیلی بد عمل نکرده و توانسته بود ۸گل به ثمر برساند ولی ۱۰ گل خورده در کارنامۀ خود داشت که در این صورت تفاضل گل این تیم -۲ بود و در کل از لحاظ جایگاه با ۱۴ امتیاز در ردۀ یازدهم قرار داشت که از تیم بزرگی همچون پرسپولیس این جایگاه واین امتیاز قابل پذیرش نبود و اما در لیگ سیزدهم نسبت به پارسال شرایطش در دول تا حدودی بهتر شده است و تاکنون با ۱۲ بازی انجام دادۀ خود با ۲۱ امتیاز در ردۀ پنجم جدول قرار دارد.

پرسپولیس از ۱۲ بازی انجام دادۀ خود در ین دوره ۵۰ درصد از بازی های انجام دادۀ خود را پیروز شده است.

یعنی ۵ برد در کارنامۀ خود دارد و۵۰ درصد دیگر را نیز بین مساوی و باخت تقسیم کرده است و ۳ مساوی و ۳ باخت داشته است.

خط حملۀ این تیم نسبت به ارسال تغییر آنچنانی نداشته و تنها ۲ گل از پارسال پیش است و ۱۰ گل به ثمر رسانده است.

همچنین گل خورده و ط دفاع این تیم هم تغییر چشم گیری نداشته و با ۶گل خورده تا حدودی بهتر از سال قبل کار کرده است با این ارزیابی که انجام شد تیم پرسپولیس با۱۲ بازی انجام دادۀ خود و ۲۱ امتیاز کسب کرده است و د ر رده پنجم قرار دارد و نسبت به سال گذشته شرایطش در جدول رده بندی بهبود پیدا کرده است و۶ پله صعود داشته است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات