ستاره خط حمله تیم ملی انگلیس با ابراز رضایت از رکورد جدیدی که به عنوان بهترین گلزن این تیم به ثبت رسانده است، گفت این اتفاق برای رکوردار قبلی چندان خوشایند نخواهد بود.

به گزارش افکارنیوز ، ستاره خط حمله تیم ملی انگلیس با ابراز رضایت از رکورد جدیدی که به عنوان بهترین گلزن این تیم به ثبت رسانده است، گفت این اتفاق برای رکوردار قبلی چندان خوشایند نخواهد بود.

وین رونی در پیروزی ۴ گله جمعه شب تیم ملی انگلیس برابر مونته نگرو یکی از گل های کشورش را به ثمر رساند تا به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال در رقابت های رسمی تبدیل شود. او با گلی که به مونته نگرو زد شمار گلی های ملی خود در بازی های رسمی تیم ملی انگلیس (مراحل مقدماتی و نهایی جام جهانی و جام ملت های اروپا) را به عدد ۲۷ رساند و از مایکل اوون، ستاره پیشین لیورپول سبقت گرفت.

رونی که در کمال تعجب هیچ یکی از گل های ملی اش در جام های جهانی به ثبت نرسیده است، با اشاره به رکورد جدید خود و گلی که به مونته نگرو زد، گفت: آن گل، یک گل حیاتی بود، هرچند مطمئنم که اوون از این اتفاق خیلی خوشحال نشده است. اگر سه شنبه در دیدار با لهستان گل دیگری بزنم که ما را به جام جهانی برساند عالی می شود و عالی تر از آن هم زمانی است که در جام جهانی گل بزنم، چون هنوز در این رقابت ها گلی نزده ام.

در جریان بازی مقابل مونته نگرو، تیم ملی انگلیس یک ضربه پنالتی به دست آورد که برخلاف تصور به جای وین رونی، دانیل استوریج، مهاجم لیورپول پشت آن ایستاد و گلی دیگر را برای انگلیس به ارمغان آورد.

رونی درباره دلیل اینکه چرا او آن پنالتی را نزده است، گفت: اول قرار بود من بزنم اما بعد از استوریج پرسیدم که می خواهد این کار را انجام دهد و او هم قبول کرد. فکر می کنم برای او و کلاً برای تیم خوب بود، چون روحیه عالی تیم را نشان داد. دانیل بازی های ملی زیادی انجام نداده است و به همین دلیل زدن یک گل ملی می تواند اعتمادبه نفس فوق العاده ای به او برای حضور در چنین بازی هایی بدهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات